Pisanie pod Google
Autorem artykułu jest Maciej Ciećko
Tworzenie tekstów jest zadaniem trudnym dla początkujących. Często proste zadanie potrafi zostać zepsute przez brak specjalistycznej wiedzy. Rozpoczynając swoją przygodę z seo copywritiniem należy więc zapoznać się z zasadami pisania artykułów.
Czytelnik numerem jeden
Pierwszym i najważniejszym elementem podczas tworzenia treści jest konieczność skupienia się na odbiorcach. Profesjonalny seo copywriter musi oczywiście pisać odpowiednio skonstruowany tekst pod wyszukiwarkę internetową, jednak marna jakość nie jest w stanie zainteresować czytelnika i będzie on zniechęcony do dalszego korzystania z naszej witryny.
Treść i słowa kluczowe idą ze sobą w parze
Początkujący pisarz powinien więc przygotować wpis jak najbardziej wartościowy i użyteczny dla osób, które będą go czytać i jednocześnie umieścić w nim nieinwazyjnie określone słowa kluczowe.
Unikalność drogą do podbicia serca wyszukiwarki
Kolejnym elementem, na który powinien zwrócić uwagę każdy seo copywriter jest oryginalność. Proste skopiowanie słów napisanych przez inną osobę jest nie tylko niemoralne, ale może również rodzić odpowiedzialność prawną. Właśnie z tego powodu pisanie powinno polegać na tworzeniu unikalnych treści.
Kopiowanie nie tworzy wartości.
Trzecim elementem jest dobieranie właściwych słów kluczowych. Seo copywriter musi się skupić na dopasowaniu fraz do tematyki strony, a cały artykuł musi być z nią w jakiś sposób powiązany. Stworzenie wpisu o zabawkach na stronie o turystyce to oczywisty błąd. Google wysoko ceni sobie serwisy specjalistyczne poruszające profesjonalnie wybrane zagadnienie.
Nasycenie
Ostatnim etapem jest wygenerowanie odpowiedniego nasycenia słowami kluczowymi. Przesadna ich ilość może spowodować zablokowanie strony w wyszukiwarkach internetowych. Jednocześnie ich niewielka liczba sprawi, że witryna nie zostanie uznana za wartościową w danej tematyce. Dobra baza synonimów na pewno będzie wartościowym dodatkiem do procesu kreowania unikalnej treści.
Od nasycenia zależy efektywność pozycjonowania.
Pracownicy związani z Google twierdzą, że trzy słowa kluczowe dla artykułu tysiącznakowego w zupełności wystarczą.
Oczywiście muszą się one wyróżniać znacznikami HTML np. pogrubieniem lub wyodrębnionym nagłówkiem.
Na zakończenie
Skonstruowanie ciekawego tekstu, wartościowego dla użytkownika, a ostatecznie wyszukiwarki to zadanie, którym profesjonalnie zajmuje się seo copywriter. Sieć jest przepełniona całą masą spamu, dlatego unikalne podejście, logiczne rozmieszczenie i nasycenie fraz kluczowych w artykułach to ogroma przewaga w procesie pozycjonowania.
---Szukasz wartościowej treści? Wynajmij seo copywritera lub kup gotowe teksty.
Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz