Jak znaleźć idealną domenę dla Twojego serwisu
Autorem artykułu jest Marta Gryszko
Jak znaleźć idealną domenę dla Twojego serwisu? Pporady na temat wartości nowo zarejestrowanych i starych domen z długą historią i starymi mocnymi backlinkami.
Jak wiadomo nie od dzisiaj, aby wystartować z nowym serwisem należy zadbać o jak najlepszą domenę. Dobrze jest jeśli zawiera ona słowo kluczowe, na które mamy zamiar pozycjonować swoją stronę, chociaż nawet co do tego zdania są podzielone i wiele osób uważa, że nazwa domeny nie ma żadnego wpływu na pozycję strony w Google. Poza tym, w kwestii marketingu często lepsza okazuje się być zupełnie nowa, wymyślona nazwa, która z czasem będzie znaną marką.
W domenie nie powinno się stosować więcej niż dwóch myślników rozdzielających poszczególne słowa. Należy również pamiętać o tym, że między domenami www.slowokluczowe.pl i www.slowo-kluczowe.pl jest różnica, polegająca na tym, że myślnik działa jak spacja rozdzielając oba słowa. W przypadku gdy nazwa domeny składa się z kilku słów, najlepszym wyjściem jest zarejestrowanie obu z nich i ustawienie przekierowania 301 na docelową domenę.
Domena powinna być krótka i łatwa do zapamiętania, ale jak znaleźć domenę spełniającą te wszystkie wymagania? Do wyboru są 2 opcje - zarejestrować nową domenę albo zacząć poszukiwania na giełdzie domem i znaleźć taką, która była wcześniej wykorzystywana pod stronę o tematyce jak najbardziej zbliżonej do naszej, prowadzą do niej linki i ma wysoki PR, a przede wszystkim istnieje już długo w internecie - wiek domeny ma znaczenie w pozycjonowaniu i Google dzięki temu ma większe zaufanie do takiej strony.
Co prawda nie zawsze powinno się stawiać na występowanie słów kluczowych w domenie i często lepszym rozwiązaniem jest rejestracja nowej domeny z nazwą firmy. Wybór należy jednak do Ciebie.
Kurs pozycjonowania dla początkujących - mailowy kurs 2-miesięczny
Audyt SEO - darmowy poradnik
Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz