Content - pozycjonowanie
Autorem artykułu jest Jerzy Przedpełski
CONTENT - jeden z najważniejszych czynników wpływających na proces pozycjonowania - mianowicie pod tym hasłem kryje się treść (zawartość) strony. Wyszukiwarki (w szczególności google), że tak się wyrażę, bardzo lubią oryginalną treść zawartą na danej podstronie i zawsze “lepiej traktują” ją w wynikach niż strony z wielokrotnie powtarzaną treścią (duplicate content). CONTENT - jeden z najważniejszych czynników wpływających na proces pozycjonowania - mianowicie pod tym hasłem kryje się treść (zawartość) strony. Wyszukiwarki (w szczególności google), że tak się wyrażę, bardzo lubią oryginalną treść zawartą na danej podstronie i zawsze “lepiej traktują” ją w wynikach niż strony z wielokrotnie powtarzaną treścią (duplicate content).
Jak to rozumieć?? - w momencie tworzenia strony należy pamiętać aby jej zawartość nie była kopiowana z innej. Przykładowo jeżeli jesteśmy dystrybutorem danego produktu nie wklejajmy na stronę identycznych informacji ze strony producenta.
Content jest również bardzo ważną rzeczą, w przypadku gdy chcemy zdobyć jakieś linki do swojej strony aby poprawić jej SERP . Przykładowo pozycjonujemy stronę o długopisach. Mamy do wyboru wstawienie linka:
a) z innej strony o długopisach z Page Rank =2
b) ze strony o rybkach akwariowych z PR =4
Większość ludzi wybierze opcję b, co będzie błędem gdyż link ze strony tematycznej, czyli o tym samym contencie znacznie lepiej wpłynie na wzrost pozycji. --- Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz