środa, 7 marca 2012

Sposób na reklamę strony internetowej

Sposób na reklamę strony internetowej

Autorem artykułu jest matrus2



W całej sieci stron internetowych jest całe mnóstwo, jak zatem zdobyć pewność, że nasza wirtualna oferta faktycznie trafi do zainteresowanych? Przede wszystkim przyda się optymalizacja strony, a więc takie dopasowanie treści konkretnej witryny, które umożliwi dotarcie do jak najszerszego kręgu odbiorców.

Oznacz to, że jeśli zależy nam na dużej liczbie odwiedzin, budowę strony musimy oprzeć na kilku ważnych zasadach. Kody strony, tytuły, słowa kluczowe w tekstach, a nawet budowa zdań, nie mogą być przypadkowe, ale dobrane tak, by zagwarantowały wysokie miejsce w wynikach najbardziej popularnych wyszukiwarek internetowych.

reklama strony internetowejFrazy kluczowe dobieramy dokładnie do profilu naszej działalności. Unikajmy zbyt ogólnych sformułowań, koncentrując się na bardziej zawężonej specjalizacji – w ten sposób trafimy dokładnie do tych odbiorów, których poszukujemy. Promowanie strony najrozsądniej będzie zlecić zawodowemu pozycjonerowi.

Na czym konkretnie opierają się jego działania w promocji strony www? Praktycznie każdy pozycjoner ma swoje sprawdzone i skuteczne metody. Może to być na przykład podlinkowanie, a więc dobranie jak największej ilości wartościowych linków, które będą prowadzić do pozycjonowanej strony. Im większa liczba tych linków, tym wyższa pozycja strony w wyszukiwarce, której wyniki opierają się w dużej mierze właśnie na ilości tych odnośników. Linki zamieszczane są najczęściej w katalogach stron. Ważne jest jednak to, aby wszystkie w nich wpisy były unikalne, w przeciwnym razie nie będą w ogóle brane pod uwagę. Równie istotne jest to, aby popularność naszej strony rosła w miarę „naturalnie” – innymi słowy, jeśli w bardzo krótkim czasie pojawi się zbyt wiele odnośników do naszej witryny, wyszukiwarka może odrzucić część z nich jako bezwartościowe.

---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Jak nie dać się oszukać na pozycjonowaniu

Jak nie dać się oszukać na pozycjonowaniu

Autorem artykułu jest Robert Wąsik



Właściciele witryn internetowych, zwłaszcz mniej doświadczeni, często dają się nabrać na "okazje" w pozycjonowaniu, które znajdują na przykład na aukcjach internetowych. Kiedy zorientują się, że korzystanie z takiej okazji było błędem zazwyczaj jest już za późno na odwrócenie efektów takiej "kampanii"

Aukcje internetowe stały się dla nas poważną opcją przy zakupie wielu różnych produktów i usług. Tym bardziej jesteśmy im w stanie zaufać, kiedy poszukujemy usług przeprowadzanych w świecie wirtualnym Doskonałym przykładem mogą być tu usługi pozycjonowania witryn internetowych.

Podstawowym błędem kupujących jest fakt, że dość często zamawiają pozycjonowanie nie mając nawet ogólnej wiedzy na temat tego, jak taka usługa działa, od czego zależy jej skuteczność, a także jakie zachowania mogą obniżyć skuteczność kampanii. Popularne serwisy aukcyjne pękają w szwach od usług pozycjonerskich za złotówkę. Oczywiście- w opisie znajduje się dokładna zasada działania takiej usługi, ale brak jest tam jakichkolwiek informacji o zagrożeniach.

Specjalnie dla osób, które zaczynają swoją przygodę z pozycjonowaniem przygotowaliśmy krótką listę błędów, których należy się wystrzegać, żeby nieświadomie nie zaszkodzić pozycji swojej witryny:

- Pozycjonowanie nie może odbywać się w ciągu jednego dnia. Wyszukiwarki internetowe to skomplikowane algorytmy, które potrafią rozpoznać nienaturalny wzrost popularności witryny.

- Jeśli zdecydujemy się na zakup tak zwanych „precli”- w porządku, dopilnujmy jednak, aby były one maksymalnie zróżnicowane. Wielokrotne wykorzystywanie tego samego tekstu- dotyczy to również zawartości naszej strony- nie tylko nie podnosi, ale znacząco obniża notowania naszej witryny.

- Na każdą usługę żądajmy umowy lub rachunku- inaczej nie będziemy mogli domagać się zwrotu kosztów na podstawie reklamacji.

- Jeśli ktoś w ciągu pięciu minut wycenia nam pozycjonowanie co do złotówki- bądźmy ostrożni, bo nawet po przeprowadzeniu gruntownego audytu dokładność wyceny jest ograniczona.

- Przede wszystkim zaś musimy zwrócić uwagę na to, że pozycjonowanie www jest, jak każda inna forma promocji, uzależnione nie tylko od naszych działań, ale także od ruchów konkurencji.

Nie chcemy w żadnym wypadku straszyć i odradzać korzystania z aukcji internetowych, radzimy jednak, żeby przed przystąpieniem do licytacji rozejrzeć się w internecie za referencjami wykonawcy, przeczytać jakiś poradnik, albo artykuł jakich wiele o najczęstszych błędach. Żeby nie wpaść w kłopoty przy pozycjonowaniu wcale nie trzeba być doskonałym znawcą tematu- często wystarczy jedynie chwila zastanowienia.

---

PozycjaPlus


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Katalogi artykułów

Katalogi artykułów

Autorem artykułu jest Robert Chwedczuk



Według definicji, katalogi artykułów są formą wspomagania pozycjonowania, gdzie firmy czy profesjonalni autorzy tekstów umieszczają artykuły dotyczące konkretnych tematów.

Takie katalogi, zawierające różne artykuły nazywane są z angielskiego „E zines” lub Magazynami internetowymi, które są zbiorem tekstów z określonych tematyk.

Profesjonalni autorzy tekstów mogą publikować swoje artykuły na wielu takich pojedynczych stronach, lub też dodawać je do wielu katalogów jednocześnie dzięki czemu mogą dotrzeć do znacznie większej grupy odbiorców. Niektórzy z nich decydują się nawet na zakup specjalnego oprogramowania, które przyspiesza i ułatwia cały ten proces. Istnieje wiele ogólno tematycznych katalogów artykułów. Jedne z nich są zupełnie darmowe podczas gdy inne każą sobie płacić za możliwość dodawania u nich treści. Niektóre z płatnych katalogów oferują ponadto dodawanie po jakimś czasie tych tekstów do innych katalogów, powiązanych tematycznie.

Internet znacznie zmienił sposób przedstawiania informacji o świecie rzeczywistym. Większość ludzi starających się znaleźć jak najwięcej informacji w jak najkrótszym czasie przeglądają zasoby takich katalogów artykułów w poszukiwaniu ciekawych i wartościowych treści. Generalnie jest tak, że nawet jak czytelnik znajdzie ciekawy i wyczerpujący artykuł na w danym katalogu to z pewnością odwiedzi daną stronę ponownie w przyszłości.

Nawet osoby piszące regularnie na swoich blogach mogą, a nawet powinny korzystać z takich katalogów, dzięki którym porady zawarte na ich stronach będą odwiedzane automatycznie przez czytelników danego katalogu. Ktoś może również zacząć subskrybować kanał RSS danej kategorii i dzięki dodawaniu artykułów z tej tematyk prędzej czy później trafi również na wspomnianego bloga.

Czasami jednak katalog artykułów ma zawężoną grupę docelowych czytelników nawet pomimo tego, że ogólnie serwis jest wielotematyczny. Można również spotkać katalogi skupiające wyłącznie autorów piszących artykuły z jednej dziedziny, np.: samodoskonalenie, zdrowie i uroda czy motoryzacja. Nazywane są wtedy katalogami niszowymi. Pomimo, że takie katalogi mają mniej odwiedzających to ich wizyty są bardziej regularne.

Katalogi artykułów nabrały rozpędu w ostatnich czasach, gdy ludzie zaczęli wyrażać chęci poznania opinii i doświadczeń innych osób na różne tematy. Kluczem do rozwoju takich serwisów jest promowanie ich pod względem pozycjonowania w zgodzie z ogólnymi zasadami tego rynku.

---

Aleja Artykułów


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Katalogi artykułów - narzędzie do promocji biznesu

Katalogi artykułów - narzędzie do promocji biznesu

Autorem artykułu jest Robert Chwedczuk



Katalogi artykułów to strony, na których autorzy umieszczają swoje unikalne teksty. Takie serwisy pomagają przedsiębiorcom zwiększać zarówno liczbę potencjalnych klientów jak również ich świadomość o istnieniu danej firmy i oferowanych przez nią produktów.

W sieci możemy znaleźć wiele takich baz artykułów, a wybranie najlepszych spowoduje wzmocnienie pozycji twojej strony. Również znalezienie dobrego autora, znającego podstawy pisania tekstów zgodnych z zasadami pozycjonowania przeniesie się na wyższą pozycję w wyszukiwarce.

Optymalizacja i wzrost wartości strony

Odpowiednia optymalizacja to umiejętność, która wymaga czasu aby ją opanować. Odnosi się to nie tylko do tego, jak został napisany artykuł. Odpowiednie nasycenie treści słowami kluczowymi sprawi, że czytelnicy trafia na naszą stronę jeżeli wpiszą odpowiednią frazę w wyszukiwarce. Właściwe używanie słów kluczowych zarówno w tekście, w tytule jak i w podtytułach przekaże algorytmom wyszukującym o czym jest nasz tekst. Używanie znaczników wizualnych jak pogrubienie również ma pewien wpływ na pozycję naszej strony.

Niezależnie od rzeczywistej wartości strony istnieją dwa inne sposoby na wpływanie na pozycje w wynikach wyszukiwania. Są nimi: rodzaj linków na tej stronie internetowej oraz rodzaj linków kierujących bezpośrednio do niej z innych stron internetowych. Oba te czynniki wpływają na wiarygodność strony. Jeżeli strona, na której postanowiliśmy opublikować nasz artykuł nie cechuje się dobrą reputacją czy solidnym osadzeniem na rynku linki z niej wychodzące będą naturalnie słabsze niż byśmy tego oczekiwali.

Zwiększ swoje szanse poznając środowisko

Pomimo tego, że na mniej znanych katalogach artykułów istnieje większa szansa, że nasz tekst zostanie zaakceptowany nie oznacza to, że jest to najlepszy wybór. Zwiększając liczbę stron na których publikujemy nasze treści zwiększy również szansę, że nasz biznes zostanie zauważony. Każda strona ma swoich unikalnych odwiedzających więc starajmy się wykorzystać tę szansę i nie ograniczajmy się tylko do jednego serwisu.

Ważne jest również, aby na każdej z tych stron umieszczać inne artykuły. Jeżeli wszystkie artykuły na dany temat są do siebie łudząco podobne to stracimy wiele w oczach osoby szukającej dodatkowych informacji , która trafi na nasz artykuł na innej stronie. Staraj się pisać każdy artykuł o innym aspekcie danego procesu, zjawiska, itp. jak również możesz umieszczać w treści linki do pozostałych artykułów. Generalnie artykuły nie powinny być zbyt długie, aby czytelnik nie zagubił się czytając je.

Katalog artykułów to świetne miejsce na dzielenie się własną wiedzą ale także może on stanowić dobre źródło wartościowych linków do naszej strony.

---

Aleja Artykułów


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Pozycjonowanie jako praca i hobby

Pozycjonowanie jako praca i hobby

Autorem artykułu jest Damian Pędziach



W internecie możemy spotkać setki, a nawet tysiące osób zajmujących się pozycjonowaniem stron. Dla jednych jest to świetna zabawa, a dla innych codzienna praca. Czy można połączyć jedno z drugim i w dodatku zarobić niezłe pieniądze w tej branży?

Pozycjonowanie jest dla wielu czymś tajemniczym. Nie wiele osób wie od czego tak na prawdę zależy pozycja w Google. Ba, nikt nie zna nawet dokładnej budowy samego algorytmu ustalającego kolejność stron w wyszukiwarce. Pozycjonerzy na zasadzie setek prób sprawdzają efekty poszególnych działań na pozycję strony. Pozycjonowanie jest, więc jak widać zagadkowe samo w sobie.

W internecie można znaleźć wiele osób zajmujących się pozycjonowaniem "po godzinach". Często pracują takie osoby nad własną - nierzadko - hobbystyczna lub regionalną stroną lub forum. Dzięki pozycjonowaniu zdobywają nowych użytkowników swojej strony oraz nowe osoby do dzielenia się poglądami na określony temat.

W spotkaniu ze zorganizowaną i bardziej doświadczoną firmą hobbysta ma jednak niewielkie szanse. Tacy ludzie stawiają na pozycjonowanie, dlatego też dysponują profesjonalnym oprogramowaniem oraz zwykle bardzo dużym zapleczem, które daje im sporą przewagę. Owe firmy oferują zwykle kompleksowe usługi internetowe, a pozycjonowanie jest jedynie poddziałem ich działalności.

Bardzo często zdarza się tak, że pozycjonerzy zaczynają właśnie od owej zabawy "po godzinach", a gdy pozycjonowanie stron ich wciągnie na dobre, to zakładają firmę lub szukają pracy na stanowisku SEO Managera. Do zadań takiej osoby zalicza się zwykle prowadzenie wielu kampanii reklamowych w internecie, audyt oraz optymalizacja stron. Pozycjonowanie to w tej chwili branża, w której można w przyjemny sposób zarobić niemałe pieniądze. Wystarczy jedynie dar obserwacji i wyciągania wniosków.

---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl