Sposób na reklamę strony internetowej
Autorem artykułu jest matrus2
W całej sieci stron internetowych jest całe mnóstwo, jak zatem zdobyć pewność, że nasza wirtualna oferta faktycznie trafi do zainteresowanych? Przede wszystkim przyda się optymalizacja strony, a więc takie dopasowanie treści konkretnej witryny, które umożliwi dotarcie do jak najszerszego kręgu odbiorców.
Oznacz to, że jeśli zależy nam na dużej liczbie odwiedzin, budowę strony musimy oprzeć na kilku ważnych zasadach. Kody strony, tytuły, słowa kluczowe w tekstach, a nawet budowa zdań, nie mogą być przypadkowe, ale dobrane tak, by zagwarantowały wysokie miejsce w wynikach najbardziej popularnych wyszukiwarek internetowych.
Frazy kluczowe dobieramy dokładnie do profilu naszej działalności. Unikajmy zbyt ogólnych sformułowań, koncentrując się na bardziej zawężonej specjalizacji – w ten sposób trafimy dokładnie do tych odbiorów, których poszukujemy. Promowanie strony najrozsądniej będzie zlecić zawodowemu pozycjonerowi.
Na czym konkretnie opierają się jego działania w promocji strony www? Praktycznie każdy pozycjoner ma swoje sprawdzone i skuteczne metody. Może to być na przykład podlinkowanie, a więc dobranie jak największej ilości wartościowych linków, które będą prowadzić do pozycjonowanej strony. Im większa liczba tych linków, tym wyższa pozycja strony w wyszukiwarce, której wyniki opierają się w dużej mierze właśnie na ilości tych odnośników. Linki zamieszczane są najczęściej w katalogach stron. Ważne jest jednak to, aby wszystkie w nich wpisy były unikalne, w przeciwnym razie nie będą w ogóle brane pod uwagę. Równie istotne jest to, aby popularność naszej strony rosła w miarę „naturalnie” – innymi słowy, jeśli w bardzo krótkim czasie pojawi się zbyt wiele odnośników do naszej witryny, wyszukiwarka może odrzucić część z nich jako bezwartościowe.
---Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz