środa, 27 lutego 2013

Pozycjonowanie cennik

Pozycjonowanie cennik

Autorem artykułu jest Radosław Witek


Każdy zastanawia się ile będzie kosztować go pozycjonowanie 3 sposoby wyceniania słów kluczowych przez firmy pozycjonujące. Na czym polega pozycjonowanie??

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach jest formą reklamy internetowej, której celem jest dotarcie do potencjalnych klientów z Twojej branży. Do klientów tych dotrzemy za pomocą wyszukiwarki internetowej. W praktyce chodzi o to, aby dla odpowiednich słów i fraz (wyrażenia kluczowe) strona była wyświetlana na czołowych pozycjach w wyszukiwarkach internetowych.

Aktualnie na rynku działa wiele firm tworzących strony www jak i pozycjonujących strony internetowe.

3 sposoby wyceny pozycjonowania:

1. Abonament miesięczny.
Płacisz co miesiąc ustaloną kwotę niezależnie od wyników. Wadą zawarcia takiej umowy jest to, że możesz nie osiągnąć żadnej korzyści a stracisz dużo pieniędzy.

2. Płatność za wprowadzenie do TOP 10 (pierwsza dziesiątka wyszukiwania w google). Jest to dużo lepszy sposób jak abonament , z tym że jeśli rozwiążemy umowę z firmą pozycjonującą stronę to jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że Twoja strona internetowa spadnie w wynikach wyszukiwania.

3. Płatność za efekty. Płacisz tylko za osiągnięte pozycje. Cennik pozycjonowania oraz wycena słów kluczowych jest robiona indywidualnie dla każdego klienta. Jest to chyba najlepszy sposób na pozycjonowanie. Płacisz tylko za wynik czyli za osiągnięte pozycje.

Słowa kluczowe - są to słowa dzięki którym Twój klient będzie w stanie odnaleźć Ciebie w internecie. Słowa te opisują Twoją branże działalności. Do znalezienia słów kluczowych jest wiele programów. Bardzo dobrym narzędziem jest gogole, które nawet pokaże nam ile danych słów wpisują klienci miesięcznie.

Statystyki pozycjonowanych stron są teraz tak dokładne, że wiesz kto odwiedza Twoją stronę z jakiego miasta jakiego słowa kluczowego użył i znalazł właśnie Ciebie. Dzięki takim statystykom możesz przygotować się do kampanii reklamowych. I trafić w grupę klientów którzy naprawdę potrzebują Twojej usługi, produktu.
---

Pozycjonowanie cena

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Pozostałości po PresellPage... jeszcze działają.

Pozostałości po PresellPage... jeszcze działają.

Autorem artykułu jest Tomek Urban


Co pozostało pos tronach PresellPage... czyli sposób na skuteczne pozycjonowanie. Trochę więcej zachodu ale i efekty znacznie lepsze. Jakiś dobry czas temu dosyć głośno było o nowej metodzie pozycjonowania stron poprzez dodawanie artykułów do stron zwanych Precelkami (Presell Page). Przez pewien krótki okres była ona nawet dość skuteczna... z biegiem czasu jednak moc linków z typowych stron PresellPage, przestała mieć znaczenie, są tacy którzy mówią, że linki z takich stron mogą szkodzić. A wszystko dlatego, że większość stron na których były artykuły została uznana za spam w google... stało się to zapewne za sprawą automatycznych dodawarek i braku moderacji stronek Presell Page - o sprawie już pisałem na blogu.

Co tu dużo mówić... typowe precelki powoli, lecz pewnie zaczęły znikać z indeksu google... co nie trudno zauważyć.

Jeśli więc gdzieś jeszcze znajdziesz informację zachwalającą tą metodę, nie będzie ona zbytnio aktualna... Choć nie tak do samego końca...

Dlaczego nie do końca? Hmm... nadal znam kilka stron pozostałości po Presell Page, zresztą sam jedną prowadzę, która nie wyleciała i nie ma zamiaru wylecieć z indeksu naszej ulubionej wyszukiwarki.

Pozostałościami, które nie mają zamiaru wylecieć z indeksu, ani zniknąć z innego powodu są zadbane strony PresellPage, znaczy się takie które:
- są moderowane
- artykuły są przeglądane i sprawdzane czy są unikalne
- najczęściej służą jakiemuś celowi innemu niż pozycjonowanie, są tematyczne (publikują tylko artykuły związane z jakimś tematem)
- nie służą właścicielom do nabijania punktów w systemach wymiany linków
- mogą nawet brać niewielkie opłaty za publikacje wpisu (np. 2,44 zł SMSem)

Jak znaleźć taki PresellPage?

- Raczej na pewno nie znajdziemy go w żadnym spisie stron PresellPage... nie znajdziemy tez go wpisując w google to hasło. Trzeba wykazać trochę inwencji i szukać takich stron pod hasła artykuły, strony z artykułami, opublikuj artykuł, jak dodać artykuł, jak dodać treść, dodaj poradę itd. Idealnie będzie jak znajdziesz stronę związaną z twoim tematem oferująca opublikowanie artykułu (przykładowo jeśli prowadzę sklep z biżuterią, dobrze będzie jak znajdę jakąś stronę z poradami dla kobiet). To dosyć ważne, gdyż samo hasło PresellPage kojarzy się już tylko w sumie rzecz biorąc ze spamem, jest więc w miarę możliwości unikane. Strona na której masz zamiar dodać artykuł ma służyc czemuś więcej niż bycie miejscem pod zdobywanie linków, ma przykładowo zawierać te wspomniane porady dla kobiet, opisy produktów skierowanych dla mężczyzn czy też cokolwiek innego, byle tylko nie było nigdzie napisane, że głównym celem strony jest zdobywanie linków itd.


- Gdy już znajdziesz stronkę sprawdź czy google ją jeszcze uznaje jako stronkę... wpisz w wyszukiwarce: 'site:url_strony', jak zobaczysz kilka wyników, znaczy, ze jeszcze jest w indeksie. Możesz też sprawdzić PageRank strony, jak i krótką historię strony na tej stronie. Przyda Ci się wtyczka SeoQuake do FireFox'a.

- Następną ważną rzeczą jest sprawdzenie czy strona nie uczestniczy w systemach wymiany linków - google tez się za te strony zabiera... w tym celu warto sprawdzić czy w jakimś miejscu na stronie nie ma koło siebie kilkunastu, kilkudziesięciu linków do stron zewnętrznych.

- No i to chyba wszystko co najważniejsze. Trzeba Ci jeszcze pamiętać by nie umieścić w jednej chwili kilkudziesięciu artykułów, jak i o tym by nie umieścić wszędzie dokładnie tego samego artykułu. A jeśli już masz zamiar skorzystać z tego samego pomysłu na artykuł, warto w każdym artykule coś dopisać, koniecznie zmieniać tytuł, usunąć lub dodać kilka linijek (bez szkody dla treści) itd. Jeśli masz zamiar umieścić dokładnie kopie jednego artykułu.. szkoda Twojego zachodu.

- Dobrze będzie jeśli jeszcze podlinkujesz jakoś, choćby na jakimś forum swój opublikowany artykuł. Nabędzie on trochę większej mocy.

---

Tomek Urban - Jak reklamować sklepy internetowe?. Zapraszam też na moją nową stronę programy dla firm

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Jak zdobywać linki

Jak zdobywać linki

Autorem artykułu jest Radosław Witek


Kilka porad jak zdobywać linki do swojej strony www Pozycjonowanie stron www jak zdobywać linki.

1. SWL - Systemy wymiany linków

Obecnie najpopularniejszym sposobem wymiany linków w Polsce są SWL- systemy wymiany linków. Jednak według coraz szerszej grupy znawców SEO systemy te tracą zdna na dzień. Widzę to także po swoich SWL-ach. Jeszcze rok temu systemy te wyciągały strony na top 5 bez żadnego problemu. Teraz jest nieco trudniej.

Nadal będzie sporo zwolenników SWL jest to szybki sposób na zdobycie “spamerskich linków” tu idziemy w ilość, nie jakość. Jednak jakość będzie z dnia na dzień ważniejsza dla googla i będzie ciągnęła pozycje do góry.

2. Katalogi

Dodawanie strony do katalogów. Jest wiele automatów do tego jednak najlepsze jest katalogowanie ręczne w dobrych katalogach. Często dobry katalog jest katalogiem płatnym.

3. Wymiana linkami z serwisami powiązanymi tematycznie.

Bardzo pracochłonna technika jednak najlepsza. Najlepszy link to link ze strony tematyczne. W tej technice należy się dogadać z osobą prowadzącą podobny serwis. Korzyści będą dal obu serwisów.

4. Artykuły
Bardzo dobry sposób na wymianę linkami. Umieszczamy artykuł z naszymi linkami w artykule. Następnie taki artykuł udostępniamy do pobrania przez innych ludzi. Dzięki temu w szybki sposób nasze linki rozejdą się po sieci.

4. Fora - Linki w stopce i nie tylko

Inną formą zwiększenia ruchu na stronie jest pozycjonowanie. Pozycjonowanie cennik

Pisanie na forach. Dobrze by było żebyśmy mieli pojęcie o temacie w którym piszemy co niestety nie zawsze występuje. Jest mnóstwo linków z zerową treścią na forach.

Najlepsze linki tak jak pisałem wcześniej są linki na serwisach konkurencji, jednak nie łatwo je zdobyć. ---

Skuteczne pozycjonowanie

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Pozycjonowanie bez tajemnic

Pozycjonowanie bez tajemnic

Autorem artykułu jest Paweł Kowalik


To ostatnio bardo popularny temat. Każda strona chce być jak najlepiej wypromowana i mieć jak najwięcej odwiedzających. Oczywiste jest, że najwięcej wejść można uzyskać posiadając wysoką pozycję w wyszukiwarce. I tu się zaczął wyścig… Od kilku miesięcy może kilkunastu zaczął się potężny wyścig w pozycjonowaniu. Każda strona nie zależnie od tego czy jest to strona ośrodka szkolenia kierowców, czy portal wielotematyczny, czy strona, która ma umożliwiać zarabianie w sieci, każda z nich walczy o swoją pozycję w wyszukiwarkach.
Pierwszym celem staje się oczywiście Google oraz nasze rodzime wyszukiwarki Onet i Wp.

Od dawna znane są pewne techniki pozycjonowania jednak jak dotąd pozostawały one osiągalne dla profesjonalistów, a nie dla przeciętnych zjadaczy chleba.


Kiedyś wystarczyły tylko Keywords

Kiedyś, wiele lat temu kiedy jeszcze nikt specjalnie się nie przejmował pozycją jego strony w wyszukiwarce stosowano tylko sekcję meta keywords i description. I to wystarczało. Kiedyś gdy wpisywało się dane słowo do wyszukiwarki odnajdywało się szukaną treść, a teraz często trafiamy na spreparowane strony, które służą im twórcom tylko i wyłącznie do zarobku, bo są naładowane reklamami zgodnymi z treściami, których szukaliśmy.
Takie czasy właśnie nastały. Google, który posiada niezwykle ciekawy i rozbudowany algorytm wyszukujący miało być barierą nie do przejścia dla technik pozycjonujących, ale jednak…

Google Bomby

Sprytni informatycy odkryli, że Google po wpisaniu do wyszukiwarki słowa, które służy jako anchor linka zamieszczonego na wielu stronach, na różnych serwerach, umieszcza tą stronę na bardzo wysokiej pozycji. W taki właśnie sposób powstały Google bomby, a ich „ofiarami” stał się między innymi: Andrzej Lepper (jego strona sejmowa wyświetlała się na pierwszym miejscu po wpisaniu słowa: „kretyn”), Lech Kaczyński (oficjalna strona pojawiała się po wpisaniu: „ptasia grypa”) oraz Radio Maryja (po wpisaniu: „siedziba szatana”).


Legalne i nielegalne

Istnieje wiele metod na wypozycjonowanie stron. Niektóre z nich nie są jednak do końca legalne i grożą zbanowaniem i usunięciem naszej strony z wyszukiwarek.
Dlatego polecam jednak te legalne metody pozycjonowania mimo, że ich efekty są widoczne po dłuższym okresie czasu i żmudniejsze w przygotowaniu jednak lepiej trochę się napracować i czekać na efekty niż mieć bana w google…

Kilka metod pozycjonowania

Linki

Jedną z legalnych metod i najbardziej znanych jest wymiana linkami z innymi stronami. Jest to najprostsza i zarazem jedna z najbardziej skutecznych metod pozycjonowania. Czym więcej linków do naszej strony tym lepiej.
Rada:
Zwróć uwagę na tekst który jest wpisany w linku. Najlepiej żeby było to słowo, na którym Ci zależy w pozycjonowaniu, a nie np. adres twojej strony.
Dobrze: porady dla webmastera
Źle: Codebox.pl


Keywords, Description, Title

Jeśli poprawnie wypełnimy tą sekcję meta to sukces mamy praktycznie w kieszeni.

Rada:
Nie powtarzaj słów kluczowych, np. dzwonki, smsy, dzwonki, loga, dzwonki, ikonki
Jeśli w Title i Description pojawią się słowa podobne do tych w Keywords masz większe szanse na sukces.
Nie wpisuj w Keywords całych zdań, ale same wyrazy.


Systemy wymiany linków

W sieci istnieje kilka systemów wymiany linkami (wystarczy poszukać).
Umożliwiają one nam otrzymanie linków do swojej strony w zamian za zainstalowanie kodu na własnej stronie.
Dość ciekawa i wygodniejsza metoda niż wymiana linkami z każdym serwisem z osobna jednak skuteczność pozostawia w wielu przypadkach wiele do życzenia.

Rada:
Jedyna rada, jaką można dać to po prostu opracowanie odpowiedniej polityki reklamowej.


Alt w obrazkach

Warto do każdego obrazka dopisywać alt. Po pierwsze daje to nam zgodność z W3C, a po drugie, jeśli wpiszemy słowo kluczowe w alt da nam to jeszcze lepszy efekt pozycjonowania. Kto by się spodziewał?

Katalogi Stron

Dodaj swoją stronę do katalogów stron WWW.

Rada:
Nie dodawaj do każdego katalogu jaki znajdziesz. Dodawaj tylko do tych, które mają dużo linków i posiadają wysoki PageRank.


Wyszukiwarki i silniki szukające

Dodaj stronę do wyszukiwarek, a do Google to już obowiązkowo;)

Jak sprawdzić efekty?

Efekt naszego pozycjonowania można sprawdzić najłatwiej dowiadując się jaki PageRank ma nasza strona.
Sprawdzicie to na stronie: http://www.checkpagerank.com/

Wskazówka: Im większy wynik otrzymamy (zakres od 1-10) tym wyższy PageRank naszej strony co w rezultacie daje wyższą pozycję w wyszukiwarce.




---

Codebox.pl Serwis Webmastera http://codebox.pl/web-design/37-pozycjonowanie-bez-tajemnic-i.html

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Pozycjonowanie stron internetowych a Twoja oferta

Pozycjonowanie stron internetowych a Twoja oferta

Autorem artykułu jest Bartek Koplin


Jaki wpływ na zdobywanie klientów i uzyskanie większego obrotu ma pozycjonowanie Twojej strony firmowej w wyszukiwarce Google. Wiele osób zamierzających reklamować swoją stronę lub produkt w internecie staje przed wyborem tego w jaki sposób dobrać odpowiednią formę reklamy. Firm oferujących wszelakie sposoby promocji jest wiele. Jednak tak naprawdę jaką firmę wybrać, która będzie tą odpowiednią która dobierze dla Ciebie szytą na miarę ofertę? Przyjrzyjmy się przykładom.

1. Pozycjonowanie stron internetowych
Spytasz pewnie czym jest pozycjonowanie? Otóż polega ono na działaniach przeprowadzonych nad stroną www w celu podniesienia jej pozycji w wynikach wyszukiwania danej wyszukiwarki internetowej na interesujące nas frazy.

Spójrz na poniższy wykres, który przedstawia informacje o tym w jaki sposób rozkładają się kliknięcia na pierwszej stronie wyników:

emarketing-sem1

Jak widzisz największym zainteresowaniem cieszy się pierwsza pozycja wyników ponieważ skupia na sobie ponad 56% wszystkich kliknięć. Druga i trzecia pozycja mają dużo mniejszy procent kliknięć i jest to 13,45% oraz 9,82%. Jak widzisz pierwsze trzy miejsca (tak zwany TOP3) inkasują na swoje konto blisko 80% wszystkich wejść! Teraz już wiesz dlaczego warto być wysoko w wynikach i wyprzedzić konkurencję?

Wyobraź sobie sytuację, w której sprzedajesz pewien produkt, niech to będzie najnowsza betoniarka firmy X, którą wszyscy chcą mieć na swoich budowach. Tą samą najnowszą betoniarkę sprzedaje także 15 innych firm z całego kraju. Jeśli Twoja ofertowa podstrona pojawia się na drugiej stronie wyników (miejsca od 11 do 20) szanse na to, że ktoś wejdzie na Twoją stronę są nikłe. Powiedz szczerze ile razy zaglądałeś na drugą lub trzecią stronę wyników? Nie często, prawda? I tak właśnie robią użytkownicy internetu. Skupiają całą swoją uwagę na pierwszej stronie (czyli TOP10).
Więc jeśli Twoja strona ofertowa nie wyświetla się w pierwszej dziesiątce na hasło "betoniarka X" to nie zyskasz kupców bo nie będą wiedzieli o Twojej ofercie bo nie zaglądają dalej niż poza pierwszą dziesiątkę. Wyobraź sobie dodatkowo, że w pierwszej dziesiątce jest 10 innych firm, które sprzedają tą samą betoniarkę i to one zgarniają cały rynek jeśli chodzi o jej sprzedaż internetową.

W tym momencie właśnie do gry wchodzi pozycjonowanie. Jeśli zlecisz skuteczne i szybkie pozycjonowanie Twojej strony na wskazane przez Ciebie frazy możesz wbić się do pierwszej dziesiątki a nawet trójki i zgarnąć znaczną część zapytań ofertowych dla oferty, którą prezentujesz.

Dlatego właśnie pozycjonowanie i tworzenie stron internetowych, które są w pełni zoptymalizowane jest tak popularne. Pomaga dotrzeć z Twoja ofertą do konkretnej zainteresowanej nią grupy docelowej, którą są ludzie szukający konkretnie właśnie tego co Ty oferujesz w sprzedaży. Czyli tak właściwie do Twoich nowych potencjalnych klientów.

--
www.firstline.pl - Marketing internetowy --- Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl