środa, 27 lutego 2013

Pozycjonowanie bez tajemnic

Pozycjonowanie bez tajemnic

Autorem artykułu jest Paweł Kowalik


To ostatnio bardo popularny temat. Każda strona chce być jak najlepiej wypromowana i mieć jak najwięcej odwiedzających. Oczywiste jest, że najwięcej wejść można uzyskać posiadając wysoką pozycję w wyszukiwarce. I tu się zaczął wyścig… Od kilku miesięcy może kilkunastu zaczął się potężny wyścig w pozycjonowaniu. Każda strona nie zależnie od tego czy jest to strona ośrodka szkolenia kierowców, czy portal wielotematyczny, czy strona, która ma umożliwiać zarabianie w sieci, każda z nich walczy o swoją pozycję w wyszukiwarkach.
Pierwszym celem staje się oczywiście Google oraz nasze rodzime wyszukiwarki Onet i Wp.

Od dawna znane są pewne techniki pozycjonowania jednak jak dotąd pozostawały one osiągalne dla profesjonalistów, a nie dla przeciętnych zjadaczy chleba.


Kiedyś wystarczyły tylko Keywords

Kiedyś, wiele lat temu kiedy jeszcze nikt specjalnie się nie przejmował pozycją jego strony w wyszukiwarce stosowano tylko sekcję meta keywords i description. I to wystarczało. Kiedyś gdy wpisywało się dane słowo do wyszukiwarki odnajdywało się szukaną treść, a teraz często trafiamy na spreparowane strony, które służą im twórcom tylko i wyłącznie do zarobku, bo są naładowane reklamami zgodnymi z treściami, których szukaliśmy.
Takie czasy właśnie nastały. Google, który posiada niezwykle ciekawy i rozbudowany algorytm wyszukujący miało być barierą nie do przejścia dla technik pozycjonujących, ale jednak…

Google Bomby

Sprytni informatycy odkryli, że Google po wpisaniu do wyszukiwarki słowa, które służy jako anchor linka zamieszczonego na wielu stronach, na różnych serwerach, umieszcza tą stronę na bardzo wysokiej pozycji. W taki właśnie sposób powstały Google bomby, a ich „ofiarami” stał się między innymi: Andrzej Lepper (jego strona sejmowa wyświetlała się na pierwszym miejscu po wpisaniu słowa: „kretyn”), Lech Kaczyński (oficjalna strona pojawiała się po wpisaniu: „ptasia grypa”) oraz Radio Maryja (po wpisaniu: „siedziba szatana”).


Legalne i nielegalne

Istnieje wiele metod na wypozycjonowanie stron. Niektóre z nich nie są jednak do końca legalne i grożą zbanowaniem i usunięciem naszej strony z wyszukiwarek.
Dlatego polecam jednak te legalne metody pozycjonowania mimo, że ich efekty są widoczne po dłuższym okresie czasu i żmudniejsze w przygotowaniu jednak lepiej trochę się napracować i czekać na efekty niż mieć bana w google…

Kilka metod pozycjonowania

Linki

Jedną z legalnych metod i najbardziej znanych jest wymiana linkami z innymi stronami. Jest to najprostsza i zarazem jedna z najbardziej skutecznych metod pozycjonowania. Czym więcej linków do naszej strony tym lepiej.
Rada:
Zwróć uwagę na tekst który jest wpisany w linku. Najlepiej żeby było to słowo, na którym Ci zależy w pozycjonowaniu, a nie np. adres twojej strony.
Dobrze: porady dla webmastera
Źle: Codebox.pl


Keywords, Description, Title

Jeśli poprawnie wypełnimy tą sekcję meta to sukces mamy praktycznie w kieszeni.

Rada:
Nie powtarzaj słów kluczowych, np. dzwonki, smsy, dzwonki, loga, dzwonki, ikonki
Jeśli w Title i Description pojawią się słowa podobne do tych w Keywords masz większe szanse na sukces.
Nie wpisuj w Keywords całych zdań, ale same wyrazy.


Systemy wymiany linków

W sieci istnieje kilka systemów wymiany linkami (wystarczy poszukać).
Umożliwiają one nam otrzymanie linków do swojej strony w zamian za zainstalowanie kodu na własnej stronie.
Dość ciekawa i wygodniejsza metoda niż wymiana linkami z każdym serwisem z osobna jednak skuteczność pozostawia w wielu przypadkach wiele do życzenia.

Rada:
Jedyna rada, jaką można dać to po prostu opracowanie odpowiedniej polityki reklamowej.


Alt w obrazkach

Warto do każdego obrazka dopisywać alt. Po pierwsze daje to nam zgodność z W3C, a po drugie, jeśli wpiszemy słowo kluczowe w alt da nam to jeszcze lepszy efekt pozycjonowania. Kto by się spodziewał?

Katalogi Stron

Dodaj swoją stronę do katalogów stron WWW.

Rada:
Nie dodawaj do każdego katalogu jaki znajdziesz. Dodawaj tylko do tych, które mają dużo linków i posiadają wysoki PageRank.


Wyszukiwarki i silniki szukające

Dodaj stronę do wyszukiwarek, a do Google to już obowiązkowo;)

Jak sprawdzić efekty?

Efekt naszego pozycjonowania można sprawdzić najłatwiej dowiadując się jaki PageRank ma nasza strona.
Sprawdzicie to na stronie: http://www.checkpagerank.com/

Wskazówka: Im większy wynik otrzymamy (zakres od 1-10) tym wyższy PageRank naszej strony co w rezultacie daje wyższą pozycję w wyszukiwarce.




---

Codebox.pl Serwis Webmastera http://codebox.pl/web-design/37-pozycjonowanie-bez-tajemnic-i.html

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Pozycjonowanie stron internetowych a Twoja oferta

Pozycjonowanie stron internetowych a Twoja oferta

Autorem artykułu jest Bartek Koplin


Jaki wpływ na zdobywanie klientów i uzyskanie większego obrotu ma pozycjonowanie Twojej strony firmowej w wyszukiwarce Google. Wiele osób zamierzających reklamować swoją stronę lub produkt w internecie staje przed wyborem tego w jaki sposób dobrać odpowiednią formę reklamy. Firm oferujących wszelakie sposoby promocji jest wiele. Jednak tak naprawdę jaką firmę wybrać, która będzie tą odpowiednią która dobierze dla Ciebie szytą na miarę ofertę? Przyjrzyjmy się przykładom.

1. Pozycjonowanie stron internetowych
Spytasz pewnie czym jest pozycjonowanie? Otóż polega ono na działaniach przeprowadzonych nad stroną www w celu podniesienia jej pozycji w wynikach wyszukiwania danej wyszukiwarki internetowej na interesujące nas frazy.

Spójrz na poniższy wykres, który przedstawia informacje o tym w jaki sposób rozkładają się kliknięcia na pierwszej stronie wyników:

emarketing-sem1

Jak widzisz największym zainteresowaniem cieszy się pierwsza pozycja wyników ponieważ skupia na sobie ponad 56% wszystkich kliknięć. Druga i trzecia pozycja mają dużo mniejszy procent kliknięć i jest to 13,45% oraz 9,82%. Jak widzisz pierwsze trzy miejsca (tak zwany TOP3) inkasują na swoje konto blisko 80% wszystkich wejść! Teraz już wiesz dlaczego warto być wysoko w wynikach i wyprzedzić konkurencję?

Wyobraź sobie sytuację, w której sprzedajesz pewien produkt, niech to będzie najnowsza betoniarka firmy X, którą wszyscy chcą mieć na swoich budowach. Tą samą najnowszą betoniarkę sprzedaje także 15 innych firm z całego kraju. Jeśli Twoja ofertowa podstrona pojawia się na drugiej stronie wyników (miejsca od 11 do 20) szanse na to, że ktoś wejdzie na Twoją stronę są nikłe. Powiedz szczerze ile razy zaglądałeś na drugą lub trzecią stronę wyników? Nie często, prawda? I tak właśnie robią użytkownicy internetu. Skupiają całą swoją uwagę na pierwszej stronie (czyli TOP10).
Więc jeśli Twoja strona ofertowa nie wyświetla się w pierwszej dziesiątce na hasło "betoniarka X" to nie zyskasz kupców bo nie będą wiedzieli o Twojej ofercie bo nie zaglądają dalej niż poza pierwszą dziesiątkę. Wyobraź sobie dodatkowo, że w pierwszej dziesiątce jest 10 innych firm, które sprzedają tą samą betoniarkę i to one zgarniają cały rynek jeśli chodzi o jej sprzedaż internetową.

W tym momencie właśnie do gry wchodzi pozycjonowanie. Jeśli zlecisz skuteczne i szybkie pozycjonowanie Twojej strony na wskazane przez Ciebie frazy możesz wbić się do pierwszej dziesiątki a nawet trójki i zgarnąć znaczną część zapytań ofertowych dla oferty, którą prezentujesz.

Dlatego właśnie pozycjonowanie i tworzenie stron internetowych, które są w pełni zoptymalizowane jest tak popularne. Pomaga dotrzeć z Twoja ofertą do konkretnej zainteresowanej nią grupy docelowej, którą są ludzie szukający konkretnie właśnie tego co Ty oferujesz w sprzedaży. Czyli tak właściwie do Twoich nowych potencjalnych klientów.

--
www.firstline.pl - Marketing internetowy --- Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Największa wada wyszukiwarki Google

Największa wada wyszukiwarki Google

Autorem artykułu jest Mateusz Jaworowicz


Problem znany=Problem rozwiązany

Czym jest Google?-To zapewne wszyscy wiedzą, nie jest też tajemnicą iż Google to najpopularniejsza wyszukiwarka. Codziennie zwykli i nie zwykli ludzie wpisują do pola tekstowego pod logiem wyszukiwarki najróżniejsze hasła i zazwyczaj znajdują To czego szukali w czasie mniej niż 1 sekundy. Kiedy byłem mniejszy zastanawiałem się jak to możliwe, że Google znajduje to czego chcę w mniej niż 1 sekundę, ale teraz już wiem-Strony są kopiowane na dyski twarde Google-a ten proces nazywamy Indeksowaniem stron WWW.
Jednak Google wykonuję kopię każdej strony raz na tydzień i to jest jego Wada-Indeksowanie stron WWW.

Pomyśl...Jeżeli ja w tej chwili napisałem coś na swoim forum (http://cnnb.iq24.pl) to czy po wpisaniu tytułu Mojego artykułu będzie on od razu widoczny w Google?
NIE
Jak już mówiłem strony są indeksowane raz na tydzień lub rzadziej, dlatego jest to wadą Googla, gdyby tak było to z pewnością Nasza pozycja W Googl'ach raz była na pierwszym miejscu raz na ostatnim jak nauczono mnie na pewnym szkoleniu.

A teraz trochę przykładów:
-Do Polski jeden dzień po zindeksowaniu strony producenta wprowadzają nowy towar, jak dotąd tylko sklep producenta będzie go sprzedawał.
Przez najbliższe 7 dni dla Googla ten produkt nie będzie istniał.

Gdy ten sam producent zapozna się książką Google nie będzie wiedziało o jego produkcie tylko przez 3 dni, a nie jak dotąd przez 7, a co za tym idzie będzie się cieszył większą sprzedażą swojego produktu.

Czy muszę wymieniać dalej?
Sposób na rozwiązanie problemu z Google'm jest TUTAJ, poznaj Go i poleć znajomym :-)

Dziękuję za lekturę :-)

**Po publikacji usuń to:**
**W treści, aby zachować zasady licencji CC 2.0 należy pozostawić linki bez zmian, chyba, że wyrażę na to pisemną zgodę: viper134 malpa poczta kropka fm

---

Darmowe forum dochodowego biznesu i E-biznesu...Sprawdź co mamy dla Ciebie-TERAZ!

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Nowy skuteczny sposób darmowego pozycjonowania

Nowy skuteczny sposób darmowego pozycjonowania

Autorem artykułu jest Kamil Fudali


Pozycjonowanie w oparciu o artykuły jest dziś chyba jedą z najskuteczniejszych metod promocjionowania strony www. Każdy z nas zna system wymiany linków. A co gdyby tak wymieniać się artykułami !? Czyli twoje linki otoczone wartościową treścią nie tylko na blogach ale stronach www. Czy istnieje skuteczne darmowe pozycjonowanie !?

Pozycjonowanie... Ehh odwieczne pytania, jak, gdzie, za ile, co dobre, co złe, czy ban, czy nie .... jak nie przesadzić itp itd....

Jak wiadomo jest wiele technik. Większość z nas skupia się ostatnio na systemach takich jak Linkujpro czy chyba dziś jeden z najlepszych jeśli miał bym wybierać i opierając się na wielu opiniach z forum (poszukaj też sam) LinkMe. Tutaj polecam rejestrację jeśli myślimy o umieszczeniu w stopce powiedzmy 5 linków, nikomu nie przeszkadzającym a dającym nam linki prowadzące do naszej strony z wielu wielu innych. Dziś nie liczy się już PR lecz właśnie liczba linków przychodzących, im więcej dróg prowadzi roboty google do ciebie tym wyższa pozycja oraz przyszły Page Rank. System LinkMe na którym polecam się zarejestrować ma dodatkowo opcję podziału stron na te slim (mało wartościowe) oraz elite (czyli te lepsze)

No ale teraz o czymś innym. czyli skutecznym promowaniu strony www. Dziś nawet linki tracą powoli na swojej mocy. Owszem jest to dziś jedno z głównych narzędzi. Jednak nie ma nic lepszego jak link otoczony textem. Pomyślmy... link z anhor textem kredyt w stopce... sam jeden jedyny ... i link z anhor textem otoczony unikalną treścią np ......"tak więc warto zaciągać kredyt w banku XXX, Dziś w XX wieku .... ble ble ble" Tak więc czemu takie linki miały by się nie różnić ? Otóż różnią się i dziś link otoczony treścią związaną z tematem jest najlepszy. I daje największą moc. Aby to uzyskać możemy założyć bloga, jak ten na którym właśnie jesteś. Jednak to jest tylko jedna strona www :) jeden IP. Niedawno powstał naprawdę dobry system. Młody, każda strona jest moderowana. Użytkownicy postawili sobie za cel zero spamu i stron które tylko miały na celu nabijać pkt. w systemach wymiany linków o których wspomniałem wyżej. System NBS podobnie jak LinkMe (ci sami twórcy) umieszcza na jednej wybranej przez ciebie podstronie artykuły. Piszesz artykuł, umieszczasz w nim 3 linki i pojawia się on na wielu innych stronach.Daje to dużego kopa, takie linki mają dużą moc. System jest póki co bardzo dobrze zrobiony, z dnia na dzień ulepszany i na razie sumiennie przykładają się do tego aby strona i twój link lądowała w odpowiedniej kategorii i na odpowiedniej wartościowej stronie partnerskiej.

Jest to pierwszy taki system, od początku bdb i oby tak dalej. Polecam już teraz rejestrację w Systemie NBS a potem już tylko pisać kolejne artykuły. Poświęcając kilka minut i pisząc coś z głowy (ważne dla google sa teksty unikalne) masz pewność że strona zacznie wzrastać w wynikach wyszukiwarek + dodatkowe linki pozycjonujące możemy bardoz wspomóc proces pozycjonowania naszej srony.

Dodatkowo zachęcam do przeczytania artykułu pt. jak samemu za darmo wypozycjonowac serwis www ---

Wpis autorski K.Fudali \\\"Promocja twojej www\\\" - Darmowe artykuły Darmowe artykuły. Kopiowanie dozwolone w niezmienionej formie z podaniem źródła.

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Pozycjonuj sam

Pozycjonuj sam.

Autorem artykułu jest jul


Pozycjonowanie stron nie jest tajemną sztuką i wielką filozofią. Możesz robić to sam o czym przekonasz się wkrótce. Dlaczego warto zlecić usługę profesjonalnej firmie? Mam nadzieję że nie nauczysz się tego na własnych błędach, a właśnie z tego artykułu.

Pozycjonowanie stron internetowych jest ostatnio tak bardzo popularnym terminem nie tylko w Internecie, że chyba każdy Internauta wie z czym to się je. Ciągły i bardzo szybki rozwój technologii prowadzi do zmian w wielu dziedzinach nauki i biznesu. Ciągle rośnie liczba aktywnych użytkowników Internetu, a wirtualne rynki stają się nowym polem do działania dla wielu firm z różnych branż. Im bardziej rynek się zapełnia konkurencyjnymi przedsięwzięciami tym bardziej rośnie popyta na marketingowe usługi w obrębie wyszukiwarek internetowych czy ogólnie Internetu. Nie wyobrażam sobie aktualnie Internauty, który twierdzi, że nie używa wyszukiwarki, a są i tacy, którzy nie zdają sobie sprawy, że z niej korzystają. Poszukiwania produktu, usługi, informacji na nurtujący temat jest naturalnie coraz częściej oparte o wyszukiwarkę internetową, bo czego wielki brat Google może nie wiedzieć - on wie wszystko.

Tak duża popularność wyszukiwarek w sieci została zauważona i jest aktywnie wykorzystywana. Moc marketingowa tego 'wynalazku' jest nieoceniona. Codziennie w formularze wyszukiwarek wpisywane są hasła z każdej branży i każdej dziedziny życia. Naturalnym wydaje się chęć zdobycia pierwszych miejsc w rankingu wyszukiwarki na zadaną frazę. Obecność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania gwarantuje ciągły ruch na stronie. Każdy z unikalnych odwiedzających jest potencjalnym klientem.

Jakie więc korzyści wynikają z pozycjonowania strony? Jest to przede wszystkim wzrost ogólnej sprzedaży, tyczy się to głównie sklepów internetowych. Każdy potencjalny klient wpisując nazwę produktu, który go interesuje chce znaleźć stronę oferującą produkt, jeżeli z wyszukiwarki na takiej wyląduje jest wielce prawdopodobne, że coś kupi, bo tu właśnie chciał wylądować. Pozycjonowanie sklepów jest bardzo istotne i ważne jest to aby każda podstrona stanowiła oddzielny produkt. Każdy kto prowadzi portal informacyjny czy duże forum potrzebuje dochodu z reklamy, pozycjonowanie to większy ruch na portalu, a co za tym idzie więcej chętnych do umieszczenia reklamy - banerowej lub kontekstowej.

Ale od czego zacząć? Podstawowa sprawa to optymalizacja strony internetowej. Należy zastosować się do trzech zasad. Strona powinna być lekka, bez błędów w kodzie i odpowiednio i umiejętnie napisana pod względem treści. Jeżeli już posiadasz stronę, która ładuje się szybko - nie ma tysiąca banerów, grafik i obiektów Flash - oraz jest zgodna ze standardami W3C możesz zacząć pisać unikalne i wartościowe treści jednocześnie używając fraz na które strona będzie pozycjonowana. Gdzie umieszczać frazy na stronie? Największe znaczenie ma tytuł strony. Nie twórz tytułów złożonych ze słów kluczowych. Wybierz frazę kluczową, ubierz ją w zdanie i umieść w < title >< /title > Wszystkie wyróżnienia w tekście typu < b >< /b >< h1 >< /h1 > itp. są bardzo istotne. Umieść tam frazy kluczowe, ale rób to z głową i naturalnie. Obrazki posiadają atrybut alt="" tam również możesz wrzucić frazę kluczową. Nadaj wszystkim linkom odpowiednie anchor teksty. < a href=...>anchor tekst



Taki wstęp to konieczne minimum. Na wiele prostych fraz wystarczy sama optymalizacja strony, a będzie wysoko. Teraz największa tajemnica pozycjonowania.. linkowanie. Algorytmy wyszukiwarki Google działają w sposób dzięki któremu na podstawie linkowania stron w sieci są w stanie określić popularność strony. Oczywiście to olbrzymie uproszczenie bo inaczej artykuł zajmie 150 stron. Co jest ważne to fakt, że im więcej linków z wartościowych i tematycznie zbliżonych stron do Twojej tym lepiej. Proste prawda? Wydaje się, ze jest to prosta filozofia i najczęściej tak właśnie jest. Możesz jednak: przesadzić z frazami kluczowymi,przesadzić z linkowaniem, przesadzić z treścią, przesadzić z systemami wymiany linków... możesz w wielu momentach przesadzić, a to skutkuje karami ze strony wyszukiwarki. Pozycjonowanie to proces długotrwały i bardzo czasochłonny. Gdy przesadzisz cała praca pójdzie na marne, a ty się tylko zniechęcisz.

Dlaczego więc warto zlecić pozycjonowanie strony profesjonalnej firmie? Po pierwsze monitorują sieć i potrafią szybko zareagować na zmiany. Po drugie posiadają doświadczenie praktyczne i możliwość 'przesadzenia' z ich strony jest zminimalizowana. Po trzecie oszczędzasz czas, dla firmy pozycjonującej to sposób pracy, Ty masz swój biznes, zajmij się nim.. Nie marnuj tego czasu. Zazwyczaj stosowany jest model płatności za wyniki. Jeżeli Twoja strona pokaże się w określonym przedziale miejsc to płacisz, jeżeli nie to nic Cię to nie kosztuje. To zdrowe rozwiązanie. Firma pozycjonująca chce osiągnąć najlepsze wyniki bo tylko za to będzie wynagrodzona, a Ty jesteś spokojny bo wiesz, że nie zapłacisz za słabe wyniki pozycjonowania.

---

Projektowanie i pozycjonowanie stron Wrocław

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl