sobota, 15 grudnia 2012

Kto pozycjonuje naszą stronę?

Kto pozycjonuje naszą stronę?

Autorem artykułu jest allakazam


W erze Internetu ludzie zaczynają współpracować z firmami, których przedstawicieli nawet nie widzieli na oczy. Tak samo wygląda sprawa podczas zlecania usługi pozycjonowania strony.

Pozycjonowanie stron staje się co raz popularniejszym rozwiązaniem na promocję stron w wyszukiwarkach internetowych. Nic dziwnego, gdyż bardzo wiele firm oferuje taką właśnie usługę za pośrednictwem Internetu. Czy zastanawialiście się kiedyś, kto tak naprawdę obsługuje kampanię reklamową waszej strony? Czy wszyscy, którzy oferują usługi pozycjonowania stron, posiadają cechy dobrego pozycjonera? Z całą pewnością nie. Jakie więc cechy powinien posiadać dobry pozycjoner?

Pierwsza i jednocześnie jedna z najważniejszych cech, jaką powinien posiadać dobry pozycjoner, to wytrwałość. Pozycjonerzy powinni dążyć do celu, mimo że nie zawsze efekty są widoczne od razu po wykonaniu czynności mających na celu podniesienie pozycji strony w rankingu wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych.

Kolejną ważną cechą jest kreatywność, a wszystko przez to, że nie każda fraza jest taka sama i do każdego słowa kluczowego powinno podchodzić się indywidualnie. Nie można również zapomnieć, że stosowanie nieszablonowych technik pozycjonowania przynosi najlepsze efekty.

Jeszcze jedna z ważniejszych cech, jakie powinien posiadać pozycjoner, to systematyczność. Nie wyobrażam sobie sprawy, że ktoś, kto pozycjonuje moją stronę, nie wykonuje tego systematycznie. Wiadomo przecież, że tylko systematycznością możemy osiągnąć sukces, tym bardziej, jeżeli chodzi o pozycjonowanie stron.

Wyżej wymienione cechy są jednymi z najważniejszy i mimo, że można wymienić tutaj jeszcze kilka innych, to jednak powyższe są moim zdaniem najważniejsze oraz idealnie opisują prawdziwego pozycjonera. Na zakończenie dodam, że dobry pozycjoner to pracoholik.

---

Udostępniam kopiowanie artykułu, jednak podstawowym warunkiem jest jego obecna forma wraz z aktywnymi odnośnikami. www.damtox.pl

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Pisanie pod Google

Pisanie pod Google

Autorem artykułu jest Maciej Ciećko


Tworzenie tekstów jest zadaniem trudnym dla początkujących. Często proste zadanie potrafi zostać zepsute przez brak specjalistycznej wiedzy. Rozpoczynając swoją przygodę z seo copywritiniem należy więc zapoznać się z zasadami pisania artykułów.

Czytelnik numerem jeden

Pierwszym i najważniejszym elementem podczas tworzenia treści jest konieczność skupienia się na odbiorcach. Profesjonalny seo copywriter musi oczywiście pisać odpowiednio skonstruowany tekst pod wyszukiwarkę internetową, jednak marna jakość nie jest w stanie zainteresować czytelnika i będzie on zniechęcony do dalszego korzystania z naszej witryny.

Treść i słowa kluczowe idą ze sobą w parze

Początkujący pisarz powinien więc przygotować wpis jak najbardziej wartościowy i użyteczny dla osób, które będą go czytać i jednocześnie umieścić w nim nieinwazyjnie określone słowa kluczowe.

Unikalność drogą do podbicia serca wyszukiwarki

Kolejnym elementem, na który powinien zwrócić uwagę każdy seo copywriter jest oryginalność. Proste skopiowanie słów napisanych przez inną osobę jest nie tylko niemoralne, ale może również rodzić odpowiedzialność prawną. Właśnie z tego powodu pisanie powinno polegać na tworzeniu unikalnych treści.

Kopiowanie nie tworzy wartości.

Trzecim elementem jest dobieranie właściwych słów kluczowych. Seo copywriter musi się skupić na dopasowaniu fraz do tematyki strony, a cały artykuł musi być z nią w jakiś sposób powiązany. Stworzenie wpisu o zabawkach na stronie o turystyce to oczywisty błąd. Google wysoko ceni sobie serwisy specjalistyczne poruszające profesjonalnie wybrane zagadnienie.

Nasycenie

Ostatnim etapem jest wygenerowanie odpowiedniego nasycenia słowami kluczowymi. Przesadna ich ilość może spowodować zablokowanie strony w wyszukiwarkach internetowych. Jednocześnie ich niewielka liczba sprawi, że witryna nie zostanie uznana za wartościową w danej tematyce. Dobra baza synonimów na pewno będzie wartościowym dodatkiem do procesu kreowania unikalnej treści.

Od nasycenia zależy efektywność pozycjonowania.

Pracownicy związani z Google twierdzą, że trzy słowa kluczowe dla artykułu tysiącznakowego w zupełności wystarczą.

Oczywiście muszą się one wyróżniać znacznikami HTML np. pogrubieniem lub wyodrębnionym nagłówkiem.

Na zakończenie

Skonstruowanie ciekawego tekstu, wartościowego dla użytkownika, a ostatecznie wyszukiwarki to zadanie, którym profesjonalnie zajmuje się seo copywriter. Sieć jest przepełniona całą masą spamu, dlatego unikalne podejście, logiczne rozmieszczenie i nasycenie fraz kluczowych w artykułach to ogroma przewaga w procesie pozycjonowania.

---

Szukasz wartościowej treści? Wynajmij seo copywritera lub kup gotowe teksty.

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Śmiali się, gdy postanowiłem wypozycjonować swoją stronę www, ale teraz ja się śmieję, gdy jest na 1 miejscu

Śmiali się, gdy postanowiłem wypozycjonować swoją stronę www, ale teraz ja się śmieję, gdy jest na 1 miejscu

Autorem artykułu jest Patryk Turek Turkowski


Żyjemy w czasach, w których można kupić prawie wszystko.Masa firm zajmuje się pozycjonowaniem. Dla wielu jest to sposób na biznes i to bardzo dochodowy. Poza tym dzięki pierwszemu miejscu w spisie stron www nasza firma może zwiększyć obroty o 100% lub nawet 300%.

Zadziwiający jest fakt, że nawet do tej pory nie wszyscy zdają sobie sprawę, że za odpłatną usługę firmy twoja strona może znaleźć się na pierwszym miejscu w wyszukiwarce. Takie zjawisko nazywamy pozycjonowaniem stron internetowych. Gotowi są zapłacić za to wszyscy więksi przedsiębiorcy.

Wiele badań psychologicznych udowodniło, że ludzie mają czasem wręcz nielogiczne i dziwne zaufanie do stron na pierwszym miejscu w wyszukiwarce. Co najśmieszniejsze, czasem nawet pomimo nie do końca profesjonalnej grafice czy też wiadomościom zawartym na tej stronie.

Istnieje wiele forów i blogów na ten temat i z przeważającą większością internauci zgadzają się, że pierwsze miejsce w spisie stron w wyszukiwarce jest o 100% albo nawet i więcej skuteczniejsze od wszelakich reklam danej strony nawet w telewizji i radiu. Dlatego też wiele firm zarabia na pozycjonowaniu duże pieniądze. Dzięki temu przedsiębiorcy mają z tego niewymierne korzyści. Niektóre firmy podwoiły lub nawet potroiły swoje obroty.

Tak mały gest potrafi zdziałać naprawdę wiele. Jeśli przedsiębiorca potrafi dodatkowo dobrze ustalić słowa kluczowe, jego szanse na sukces są niemal w pełni zagwarantowane. Pozycjonowanie jest szansą dla małych i dopiero startujących firm w Internecie, które faktycznie dzięki temu przynoszą zyski.

Zastanawiasz się pewnie, jakim cudem startując ze sklepem lub firmą internetową, będzie cię stać na wydanie tysiąca lub nawet więcej co miesiąc na pozycjonowanie. Dlaczego nie zająć się samemu pozycjonowaniem i to nie jednej, ale na przykład trzech, czterech własnych stron, które przyniosą nam zyski. Świat idzie do przodu, zmienia się system działania wyszukiwarek, dobierania słów kluczowych itp. Radą na to jest ciągła edukacja. Skoro inni potrafią pozycjonować strony, dlaczego nie ty? Wystarczy posiąść wiedzę, którą posiadają czołowe postacie w tej dziedzinie. Poniżej zamieszczam jedną z wielu książek, które według mnie są obowiązkowe, jeżeli chcesz skutecznie wypromować swoja stronę www w Internecie.

---

Mój Blog

"Pierwsze miejsce w wyszukiwarkach" Arkadiusza Podlaskiego

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Dodawarki artykułów w pozycjonowaniu

Dodawarki artykułów w pozycjonowaniu

Autorem artykułu jest Blogus Adderus


Pozycjonowanie różnych treści w wyszukiwarce Google staje się tak na prawdę dość skomplikowaną sprawą. Niewielu internautów ma bogatą wiedzę z zasięgu tej dziedziny, nie każdy właściciel strony internetowej potrafi zrobić tak, żeby jego witryna była wyszukiwana jako jedna z pierwszych pozycji.

Mimo tego, że informacje na temat pozycjonowania są niełatwe do zdobycia, istnieje kilka opcji samodzielnego pozycjonowania. Niedawno znane zrobiły się tak zwane dodawarki. Dodawarka to między innymi narzędzie do pozycjonowania, umożliwiające dodawanie linków prowadzących do danej strony www. Linki kierujące na witrynę oblane są zwykle tekstem, co gwarantuje wyższą wartość odnośnika. Ponadto korzystając z takiego narzędzia, oszczędzamy bardzo dużo cennego czasu, który możemy spożytkować na przykład na optymalizację pozycjonowanej witryny.

Ogólnie rzecz biorąc, nie jest to zawiłe. Narzędzie jest łatwe w obsłudze, intuicyjne i co więcej, daje duże możliwości. Dodawarką można nazwać też narzędzie umożliwiające dodawanie notatki o stronie w katalogach miejsc w sieci. Taki program jest również prosty w użytkowaniu, gdyż dodaje automatycznie linki do wcześniej zaimplementowanych w programie katalogów. Daje to dużą wartość w Google.

Używając dodawarki linków, wiele zyskujesz. Twoja witryna webowa będzie pojawiała się wyżej w wyszukiwarce, naturalnie po wpisaniu w nią sprecyzowanych sformułowań, tak zwanych fraz. Fraza musi być absolutnie powiązana z Twoją działalnością. Kiedy posiadasz sklep internetowy z koralikami i półfabrykantami, możesz się pozycjonować na frazy „koraliki drewniane”, „koraliki plastikowe”, „koraliki biżuteria”. W stworzonym tekście podlinkuj wybraną frazę. Voila! I gotowe!

---

BlogAdder.pl - dodawarka artykułów pozycjonujących oraz program partnerski dla pozycjonerów umożliwiający darmowe pozycjonowanie. Sprawdź!

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Wprowadzenie do pozycjonowania stron internetowych

Wprowadzenie do pozycjonowania stron internetowych

Autorem artykułu jest Michał Peltner


Każdego dnia korzystamy z wyszukiwarki Google. Wpisujemy w okienko wyszukiwarki frazy, które mają pomóc w odnalezieniu pożądanej przez nas informacji.

Większość z użytkowników Google nie wnika jak to działa, ale szczególnie przedsiębiorcy powinni przyjrzeć się mechanizmom i prawom rządzącym wyszukiwaniem i pozycjonowaniem stron internetowych. Dynamicznie rosnącą częścią marketingu jest obecnie pozycjonowanie, które ma na celu wsparcie firm w osiąganiu jak najlepszych wyników właśnie w wyszukiwarkach. Zapraszam do zapoznania się z krótkim wprowadzeniem do tego rodzaju usług.

Ideą twórców wyszukiwarki Google – Larry'ego Page'a i Sergey'a Brina było stworzenie mechanizmu, który przeszukiwałby dokumenty (strony internetowe) na zasadach podobnych do tych, które rządzą światem nauki. Strony, które miałyby najwięcej cytowań – odniesień trafiałyby na najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania dla danej frazy, zupełnie jak profesor, którego prace były wielokrotnie cytowane, trafia na naukowy piedestał.

Tutaj pojawiło się pole do „wspomagania” tych działań – pracy nad zdobywaniem kolejnych linków. Wydaje się, że nie ma nic prostszego. Takie proste podejście do zagadnienia było nieco ryzykowne, bo w wynikach wyszukiwania szybko zaczęły pojawiać się niewłaściwe strony. Dało to impuls do dalszego komplikowania algorytmu wyszukiwania, włączania kolejnych czynników, które miałyby wspomóc celną ocenę stron proponowanych użytkownikowi przez wyszukiwarkę. Jakie dodatkowe czynniki pojawiły się w ciągu ostatnich lat? Google zaczęło oceniać wartość linków – ze względu na ich konstrukcję, ich źródło (linkującą stronę), ich atrybuty, ich ilość etc. etc. W ostatnim czasie coraz większe znaczenie ma również zawartość serwisu – im bardziej oryginalna, interesująca itd. tym lepsze efekty w wyszukiwarce. Tyle teorii.

Pozycjonowanie stron

Aby osiągnąć najlepsze efekty, warto zaprzęgnąć do swoich działań pozycjonowanie stron. Na czym ono polega? W jednym zdaniu można powiedzieć, że polega ono na optymalizowaniu strony internetowej oraz jej promowaniu (głównie przez pozyskiwanie linków) w sieci.

Jakie elementy strony i w jaki sposób powinny być zoptymalizowane? Optymalizację (już istniejącej) strony internetowej warto zacząć od przygotowania właściwych tytułów i opisów, bo przecież to one witają użykownika, który miałby wejść na stronę internetową. Tytuły mają również ogromne znaczenie w pozycjonowaniu, dlatego warto postarać się o opisy, które będą zawierały słowa kluczowe, ale i będą na tyle ciekawe, że użytkownik zechce je kliknąć.

Kolejna kwestia to treść strony internetowej. Teksty opublikowane na stronie powinny zawierać słowa kluczowe (ale nie można z tym przesadzić). Druga sprawa to optymalizacja tekstów – powinny one być odpowiednio sformatowane. Artykuły powinny zawierać tytuł w znaczniku nagłówka, istotne frazy powinny być pogrubione lub pochylone. Dobrą praktyką jest stosowanie śródtytułów, podział na akapity. Dodatkowo można wprowadzić na stronie tagi, które połączą podobne wpisy w grupy.

Istotne są również kwestie techniczne – wprowadzenie ścieżki nawigacji, linkowanie wewnętrzne, zastosowanie multimediów i ich odpowiednie opisy itd.

Drugim rozdziałem w „księdze pozycjonerskiej” jest linkowanie. Aby strona pięła się w wynikach wyszukiwania, musi ona systematycznie pozyskiwać linki. Mylą się ci, którzy chcą obrać drogę na skróty i stawiają na przeróżne metody spamerskie i półspamerskie. Nawet jeśli strona na tym zyska, to w dłuższej perspektywie straty będa większe. Linkowanie jest tym lepsze, im bardziej przypomina linkowanie naturalne.

Skąd pozyskiwać linki? Powszechnie stosowane są metody takie jak budowanie własnego zaplecza, katalogowanie stron, pisanie artykułów do tzw. precli. Inne metody to linkowanie na forach i w komentarzach na blogach oraz w mediach społecznościowych. Bardziej zaawansowane i bardziej wartościowe metody to dziennikarstwo obywatelskie, gościnne pisanie artykułów i postów, przesyłanie informacji prasowych, a także dostarczanie wszelkiego rodzaju materiałów informacyjnych i dydaktycznych – infografik, raportów, prezentacji etc. etc.

Działania mające na celu optymalizację strony oraz pozyskiwanie linków (tzw. link building) są czasochłonne, dlatego też warto skorzystać z usług profesjonalnej firmy pozycjonerskiej.

---

Michał Peltner. Artykuł konsultowany ze specjalistami z agencji marketingu internetowego VISIBILITY oferującej m.in. pozycjonowanie stron internetowych.

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl