poniedziałek, 4 lutego 2013

Najczęstrze błędy przy pozycjonowaniu

Najczęstsze błędy przy pozycjonowaniu

Autorem artykułu jest Agnieszka Bartoszewska


Kilka słów na temat błędów popełnianych podczas pozycjonowania stron internetowych O tym, czym jest pozycjonowanie pisać nie będziemy, bo kto o tym wiedzieć powinien - ten wie. Gdy ktoś zleca drugiej osobie pozycjonowanie swojej strony to liczy na pozytywne efekty i wysoką pozycję strony w wyszukiwarkach. Jakie błędy najczęściej są popełniane przy procesie pozycjonowanie stron?

Pierwszym poważnym błędem jest powierzenie pozycjonowania osobie, która kompletnie się na tym nie zna bądź przeczytała dwa teksty na ten temat i myśli że już wszystko wie. Jeśli pozwolimy amatorowi zmieniać coś w meta tagach naszej strony to możemy na stałe wypaść z wyszukiwarek bądź utracić całą zawartość strony.

Osoba, która pozycjonowanie ma opanowane ledwo co, będzie próbowała szybko podnieść stronę w wyszukiwarce. A tutaj nie ma się co spieszyć. Jeśli osoba zacznie dodawać dużo linków bezpośrednich do strony w krótkim czasie to Google potraktuje stronę bezlitośnie i nałoży filtr czasowy lub całkowity ban na stronę, co zakończy jej karierę w wyszukiwarce.

Kolejnym poważnym błędem jest to, że gdy już uda się wejść na szczyty to klient rezygnuje z dalszej współpracy. Jest to kolosalny błąd, ponieważ konkurencja również wykorzystuje pozycjonowanie www i pnie się w górę, aż w końcu zepchnie nas na dalsze pozycje. Jeśli chcemy na stałe być na pierwszym miejscu musimy stale inwestować w pozycjonowanie naszej strony. ---

Pozycjonowanie stron

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Skuteczne pozycjonowanie stron

Skuteczne pozycjonowanie stron

Autorem artykułu jest Mateusz Kaczmarczyk


Mamy już stronę i co dalej? Trzeba oczywiście zdobyć odwiedzających. Jest na to wiele sposobów, ale większość działa przez krótki okres czasu. Najlepszym rozwiązaniem jest pozycjonowanie, ponieważ raz wypozycjonowana strona przez długi czas będzie odwiedzana, i to w dodatku tylko przez osoby zainteresowane tematyką naszej strony. A więc co zrobić...

1. Optymalizacja kodu strony
Aby wyszukiwarka "dobrze traktowała" naszą stronę należy jej to ułatwić - zmieniając kod strony. Na początku, między znacznikami a należy umieścić takie znaczniki jak:
"Title" - tytuł strony
"Description" - opis strony, który będzie wyświetlany w wyszukiwarce pod tytułem
"Keywords" - słowa kluczowe: nie należy ich tutaj wpisywać zbyt dużo, gdyż wyszukiwarki przywiązują do nich coraz mniejszą wartość
"Abstract" - skrócony opis strony
Revisit After - ilość dni po których robot wyszukiwarki ma ponownie "odwiedzić" naszą stronę

Do każdego obrazka na stronie warto przypisać parametr "alt", z kilkoma słowami kluczowymi dla naszej strony. Nazwy obrazków również możemy zmienić, np. zamiast "belka.gif" "motoryzacja.gif", jeśli tematyką naszej strony jest motoryzacja.


2. Zdobywanie linków
Wyszukiwarki oceniają Twoją stronę według ilości linków, które do niej prowadzą. Im więcej linków - tym wyżej jesteś w wynikach. Możesz wymienić się linkami z serwisami związanymi tematycznie, lub użyć systemu wymiany linków, jednak te sposoby mają również swoje wady - musisz wyświetlać linki do innych stron, m.in. konkurencji.

Jest jeszcze inny sposób na dużą liczbę linków - katalogi. Możesz dodawać Twoją stronę do katalogów ręcznie (długotrwała praca), lub zlecić katalogowanie stron - i zapomnieć o sprawie a linki będą automatycznie przybywać.

Ja korzystam z tej drugiej opcji, wszystkie moje strony są katalogowane przez:
LinkiSeo
http://www.ebiznes.webhost.pl/linkiseo/

Na starcie dostajemy 20zł na dodanie naszej pierwszej strony. Najlepiej ustalić dodawanie do 3-5 katalogów dziennie. Nie może przybywać nam za dużo linków 1 dnia, bo wyszukiwarki mogą nas zbanować (zablokować).



3. Zgłoszenie strony do wyszukiwarek
Kiedy już wykonamy pkt 1 i 2 warto zgłosić naszą stronę do najważniejszych wyszukiwarek (Google, Onet, WP i Netsprint). Pozostaje nam już tylko czekać na efekty.

Jeśli sam nie chcesz, lub nie potrafisz wypozycjonować swojej strony - możemy Ci w tym pomóc. Odwiedź poniższą stronę i zobacz jak tanio wypozycjonujemy Twoją stronę (zajmujemy się również tworzeniem stron internetowych)
http://www.netavin.pl


Więcej porad na temat pozycjonowania znajdziesz w doskonałym ebooku:
"Pozycjonowanie dla początkujących"
http://www.netavin.pl/pozycjonowanie/

Życzę pierwszej dziesiątki w wyszukiwarkach i pozdrawiam!

---

Tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych: http://www.netavin.pl

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

środa, 16 stycznia 2013

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach

Autorem artykułu jest Miron Kłosek


Coraz większym zainteresowaniem cieszy się program google AdWords. Już w tej chwili jest to najpopularniejszy i uznawany za bezdyskusyjnie najlepszy program umożliwiający bardzo szybkie i efektowne wypromowanie strony internetowej. Dużym zainteresowaniem cieszy się również pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Coraz większym zainteresowaniem cieszy się program google AdWords. Już w tej chwili jest to najpopularniejszy i uznawany za bezdyskusyjnie najlepszy program umożliwiający bardzo szybkie i efektowne wypromowanie strony internetowej. Program ten oferuje wiele możliwości i rodzajów promowania stron WWW, proponowane strategie AdWords stwarzają dużo możliwości dla każdego użytkownika. Największym zainteresowaniem cieszy się pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Zalety pozycjonowania są potwierdzane, na co dzień przez zadowolonych użytkowników, których strony internetowe zaczynają odnosić znaczny sukces. Pozycjonowanie w wyszukiwarkach to bardzo prosta i wydajna metoda, polegająca na właściwym doborze słów kluczowych ściśle związanych z tematyką i charakterem danej strony. Dobranie najtrafniejszych wyrażeń kluczowych jest sensem tego działania, jakim jest pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Od tego czy dobrze dobierzemy frazy kluczowe zależy jak często strona będzie się wyświetlać w wynikach wyszukiwania, ich trafność oraz sposób, w jaki są sformułowane zapewnią danej stronie określone miejsce na wyświetlanej liście wyszukanych stron. To bardzo ważne, ponieważ wielu internautów poszukując różnych informacji, usług czy towarów w Internecie przegląda tylko kilka pierwszych stron wyświetlonych jako wyniki wyszukiwania, mało, kto zagłębia się w dalsze. Tak, więc, aby dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, należy podjąć wszelkie starania, które zapewnią jak najwyższe miejsce na liście wyszukiwarek. Zalety pozycjonowania, to przede wszystkim niewielkie koszty oraz dogodny, przystępny i stosunkowo łatwy sposób, w jaki przebiega pozycjonowanie. Można je nawet przeprowadzić samemu, ponieważ program AdWords oferuje taką możliwość, niewątpliwie składa się to na kolejne zalety pozycjonowania. Oczywiście największą zaletą jest niebywała, potwierdzona i widoczna, na co dzień skuteczność tego rodzaju promocji. Spośród wszystkich działań, jakie składają się na strategie AdWords, pozycjonowanie bije rekordy popularności. To najbardziej doceniana opcja, z której korzysta coraz więcej ludzi, z dnia na dzień przybywa mnóstwo nowych użytkowników i zainteresowanych, korzystających z możliwości programu AdWords, wybierających najodpowiedniejsze dla siebie strategie AdWords, za pomocą, których promują, z dużym sukcesem i powodzeniem swoje miejsca w sieci. ---

Pozycjonowanie - pozycjonowanie stron Linki sponsorowane Google AdWords - kampanie reklamowe

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Pozycjonowanie stron internetowych jako jedna z metod walki z konkurencją

Pozycjonowanie stron internetowych jako jedna z metod walki z konkurencją

Autorem artykułu jest Basia Cyman


Pozycjonowanie stron internetowych jest powszechnie określane jako jedna z najbardziej popularnych i skutecznych form reklamy internetowej. Pozycjonowanie jest nie tylko skuteczną, ale także tanią formą reklamy. W internecie możemy odszukać wiele firm, których specjalnością jest pozycjonowanie stron... Pozycjonowanie stron internetowych jest powszechnie określane jako jedna z najbardziej popularnych i skutecznych form reklamy internetowej. Pozycjonowanie jest nie tylko skuteczną, ale także tanią formą reklamy. W internecie możemy odszukać wiele firm, których specjalnością jest pozycjonowanie stron internetowych. Ceny pozycjonowania uzależnione są od czasu istnienia na rynku firmy, której głównym działaniem jest pozycjonowanie (im firma dłużej działa na rynku, tym ma większe doświadczenie, a tym samym nieco większe ceny za swoje usługi), od ilości fraz, które chcemy wypozycjonować, a także od "jakości" naszej strony internetowej. Na jakość strony internetowej ma m.in. wpływ jej obecne miejsce w wyszukiwarkach.Nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że pozycjonowanie stron internetowych na własną rękę jest niezwykle niebezpieczne! Może bowiem spowodować, że wyszukiwarki odrzucą naszą stronę. Będzie się to wiązało oczywiście z ogromnymi kosztami, gdyż zazwyczaj działaniem koniecznym jest ponowne stworzenie strony internetowej danej firmy i jej ponowne pozycjonowanie. W związku z powyższym o wiele korzystniejsze jest zainwestowanie swoich środków w profesjonale pozycjonowanie strony internetowej, czyli powierzenie wykonania tych działań profesjonalistom. --- Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Link, Anchor text i ALT

Link, Anchor text i ALT

Autorem artykułu jest Jerzy Przedpełski


Chciałem na początku opisać Anchor text, ale najwygodniej i najlepiej do wytłumaczenia będzie pokazać i opisać to w połączeniu z innymi pojęciami tj: link oraz ALT. Na sam początek przedstawię postać najprostszego linku ... Chciałem na początku opisać Anchor text, ale najwygodniej i najlepiej do wytłumaczenia będzie pokazać i opisać to w połączeniu z innymi pojęciami tj: link oraz ALT. Na sam początek przedstawię postać najprostszego linku:

Wyświetlany text jako link

W dokumencie na którym jest wstawiony widnieje tylko: Wyświetlany text jako link, a link prowadzi do podanej przez nas strony. Fraza Wyświetlany text jako link - to właśnie jest Anchor text.

A co to jest ten cały ALT?? ALT jest to, jak to niektórzy określają taka chmurka, która po najechaniu myszką na link daje nam dodatkową informację. Oto przykład:

Wyświetlany text jako link

I teraz pytanie … po co ja to wszystko piszę???

Te pojęcia wielokrotnie będą się powtarzały w opisywanych przez moją skromną osobę kolejnych artykułach dotyczących pozycjonowania ---

SEO blog

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl