czwartek, 13 grudnia 2012

Jak wybrać firmę pozycjonerską?

Jak wybrać firmę pozycjonerską?

Autorem artykułu jest Daniel Karolak


Jeśli prowadzisz portal, forum, bloga i chcesz zaistnieć w sieci, niestety bez pozycjonowania się nie obędzie. Jeśli nie masz pojęcia jak to zrobić zleć to firmie która się na tym zna. No i właśnie tutaj najczęściej pada pytanie: "Której firmie mam zlecić pozycjonowanie?".

Nie każdy kto prowadzi strony www zna się na pozycjonowaniu stron i nie każdy "niby" znający się na tym, potrafi dobrze pozycjonować. Tak jest właśnie z firmami pozycjonerskimi.

Na rynku, takich firm zajmujących się pozycjonowaniem jest bardzo dużo, wystarczy wpisać odpowiednie frazy w wyszukiwarkę a wyskoczą Ci setki takich firm. Jest w czym wybierać. Tylko jak dokonać prawidłowego wyboru, aby się nie rozczarować?

Przy wyborze firmy, która ma się zająć pozycjonowaniem twojej strony, powinieneś się kierować skutecznością tej firmy. Zadasz pewnie teraz pytanie: "No dobra, ale jak tą skuteczność sprawdzić?". Jest bardzo prosta metoda, wystarczy zobaczyć jakich klientów pozycjonuje lub pozycjonowała dana firma i zapytać ich o skuteczność wykonywanej lub wykonanej usługi.

Klienci takiej firmy bardzo szybko wyrażą swoje zdanie, które na 100% wpłynie na twoją decyzję. Jeśli opinie pozytywne będą przeważały wraz z realnymi przykładami skuteczności nie ma się nad czym zastanawiać. A jak jest odwrotnie to sprawa jest chyba jasna.

Drugą ważna sprawą jest czy firma pozycjonuje technikami white seo. Technika white seo to taka, która pozwala na stopniowy wzrost twojej pozycji w google w przeciwieństwie do technik spamerskich, które mogą doprowadzić do wyrzucenia twojej strony z filtrów przeglądarki a przecież tego nie chcesz. Zapewne to dziwne, ale niestety bardzo dużo firm kierując się szybkim zyskiem oraz szybkim wykonaniem usługi, będzie wykorzystywało techniki spamerskie, chociaż nie powinny tego robić. Więcej informacji na temat technik pozycjonowania znajdziesz w internecie.

Dobrą firmą pozycjonującą powinna być firma, która jest w tzw. Top 10 na słowa kluczowe związane z pozycjonowaniem. Podkreślam powinna ale wcale nie musi. Nie ma takiej reguły, że jeśli firma jest na pierwszej stronie Google to jest SUPER. Mógłbym podać kilka przykładów ale wstrzymam się i nie zrobię komuś negatywnej reklamy a powinienem, ale to już moja sprawa...

Zanim wybierzesz firmę zwróć uwagę na powyższe wskazówki, mam nadzieje, że Ci się przydadzą i wybierzesz naprawdę skuteczną firmę, która będzie miała na celu osiągniecie jak najlepszych wyników dla twojej strony www, a nie jak najlepszych wyników finansowych dla siebie, twoim kosztem.

---

www.socialmark.pl - blog o e-biznesie i e-marketingu

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Jak znaleźć firmę, która wypozycjonuje Twoją stronę

Jak znaleźć firmę, która wypozycjonuje Twoją stronę

Autorem artykułu jest Tomasz Podolak


Jest rzeczą oczywistą, że prowadzenie działalności gospodarczej w dzisiejszych czasach wymaga także promocji w internecie. Internet jest narzędziem, które daje nam możliwość dotarcia do ogromnej ilości potencjalnych klientów. Pominięcie tego narzędzia w strategii marketingowej firmy jest więc niewybaczalnym błędem.

W związku z tym stworzenie strony internetowej i jej promocja należy do podstawowych czynności, o których trzeba pamiętać przy planowaniu kampanii marketingowej. Jeśli już zdecydowaliśmy, że chcemy mieć firmową stronę internetową należy zastanowić się, do czego będzie nam ona potrzebna. Czy wystarczy nam prosta wizytówka internetowa, na której umieścimy najważniejsze informacje o firmie i produktach? Czy może profesjonalna witryna internetowa z całą gamą produktów i cennikiem? Niezależnie od naszego wyboru stworzenie takiej trony będziemy musieli komuś zlecić. Koszty przygotowania strony wahają się od kilkuset złotych, w przypadku prostych stron wizytówek, do kilku a nawet kilkunastu tysięcy złotych za profesjonalne strony tworzone indywidualnie dla potrzeb klienta.

Samo przygotowanie strony to dopiero połowa drogi do zdobycia nowych klientów. Niezwykle ważne jest jej skuteczne wypozycjonowanie. Ogromna większość internautów korzystających z wyszukiwarek internetowych zatrzymuje się tylko na pierwszych dziesięciu wynikach. W naszym interesie jest, aby strona, którą pozycjonujemy znalazła w tej pierwszej dziesiątce. Nie jest to sprawa prosta. Wszystko zależy od tego, pod jakie słowo chcemy wypozycjonować stronę oraz jak dużą mamy konkurencję. Im większa konkurencja tym trudniej osiągnąć zadawalające rezultaty. Jeżeli chcemy skutecznie walczyć o klientów niezbędne staje się skorzystanie z usług firmy, która zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych.

Przed wyborem firmy, która zajmie się promocją naszej strony warto dokładnie przeanalizować dostępną ofertę. Najlepiej jest zwrócić się do kilku takich firm i poprosić o dokładny cennik przygotowany indywidualnie pod nasza stronę i konkretnych słów kluczowych. Analizując oferty należy wybrać tą, która jest dla nas najatrakcyjniejsza. Warto jednak pamiętać o tym, że w tej branży tanio nie zawsze znaczy dobrze. Stanowczo odradzam zlecanie pozycjonowania amatorom, którzy za małe pieniądze obiecują gruszki na wierzbie. Pozycjonowanie nie może być tanie, ponieważ wymaga ogromnej pracy. Jeżeli ktoś obiecuję nam wyniki już po pierwszym miesiącu za małe pieniądze to możemy być pewni, że nie zrobi tego właściwie. Pozycjonowanie należy zlecać tylko i wyłącznie profesjonalnym i renomowanym firmom.

Przy wyborze firmy należy także zwrócić uwagę na kolejność działań marketingowych, które firma zaproponuje. Pozycjonowanie strony zawsze zaczyna się od jej optymalizacji. Nigdy odwrotnie. Pozycjonowanie strony do tego nieprzygotowanej mija się z celem, ponieważ nie przyniesie efektu. Warto także zapytać o czas, w jakim firma gwarantuje określone efekty. Im ten czas krótszy a fraza, pod którą pozycjonujemy trudniejsza tym większe możemy mieć podejrzenia, że firma stosuje zakazane i nieetyczne metody. To może narazić nas na kary ze strony wyszukiwarek a w skrajnych przypadkach także na wyrzucenie naszej strony z indeksu.

Jak widać przed zleceniem pozycjonowania naszej strony firmie zewnętrznej należy dokładnie się zastawność i przeanalizować dokładnie oferty. Powinniśmy mieć na uwadze, że chodzi tu w gruncie rzeczy o reklamę naszej firmy, za która zapłacimy stosunkowo spore pieniądze. Warto, więc zadbać, aby wszystko odbyło się profesjonalnie, rzetelnie a zarazem skutecznie, tak abyśmy osiągnęli nasz cel, czyli przyciągnęli do naszej firmy nowych klientów.

---

Tomasz Podolak

http://www.zarabianie-w-domu.cba.pl

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Gdzie umieszczać słowa kluczowe, które wpływają na pozycjonowanie strony lub bloga

Gdzie umieszczać słowa kluczowe, które wpływają na pozycjonowanie strony lub bloga

Autorem artykułu jest Daniel Karolak


Tekst odgrywa bardzo istotną rolę w pozycjonowaniu stron www. Osoby, które serfują po sieci właśnie dzięki niemu trafiają na twoją witrynę. Dobry tekst powinien posiadać takie cechy jak: unikalność, przejrzystość i czytelność, zrozumiałość, przydatność oraz zawierać słowa kluczowe.

Krótki opis cech

1. Unikalność – tą cechę najbardziej powinieneś polubić a nawet się w niej zakochać. Jak sam wiesz nikt nie lubi czytać czegoś zdublowanego, czegoś co się powtarza milion razy w sieci. W ten sposób tylko możesz stracić czytelników lub w ogólne ich nie mieć.

2. Przejrzystość i czytelność – zadbaj o swój tekst tak aby był estetyczny, posiadał akapity, odstępy, które bardzo wpływają na wygląd twojej treści. Od razu lepiej się czyta taki artykuł.

3. Zrozumiałość – zastanów się do kogo ma być skierowana twoja strona lub blog. Pisz takim językiem, aby wszyscy zrozumieli co im chcesz przekazać. Jasna sprawa, że jak będziesz pisał dla przedsiębiorców czy ekspertów z danej dziedziny, możesz użyć języka eksperckiego. Natomiast jeśli piszesz poradnik dla osób, które z tematem spotykają się pierwszy raz, zawsze pisz najprościej jak potrafisz, czyli najprostszym i zrozumiałym dla nich słownictwem.

4. Przydatność – staraj się pisać teksty, które są odpowiedzią na pytania, których szukają internauci. Jeśli nie wiesz lub nie domyślasz się czego mogą szukać osoby w sieci, najlepiej zajrzeć na fora internetowe tam jest masę pytań, na które szukają odpowiedź. Nie pisz tekstów typu: ”Dzisiaj wstałem o 5:00 rano i umyłem zęby”, to już nie jest cool. Ludzie w dzisiejszych czasach chcą znać odpowiedź na konkretne pytania, których ty możesz udzielać na swojej stronce lub blogu. Możesz również pisać w danej dziedzinie i z czasem stać się ekspertem, uwierz mi taka taktyka da Ci więcej czytelników niż sobie wyobrażasz.

Załóżmy że już masz treści na swojej stronie, które są bardzo wartościowe, związane z jakąś dziedziną. Dostrzegasz również że cały czas używasz jakiś słów bądź fraz, które w jakiś sposób określają tą dziedzinę o której piszesz. Są to właśnie słowa kluczowe, po których internauta może trafić na twoją stronę. Ok, to teraz pytanie gdzie je umieszczać, aby ktoś na nie trafił i znalazł się dzięki nim na właśnie na tej twojej stronie.

Jest wiele miejsc w kodzie (x)html twojej witryny lub bloga gdzie je można umieszczać np:
- tytuł strony
- opis strony
- tytuł posta lub artykuły
- tekst odnośników oraz tekst, który znajduję się obok nich
- nazwy plików graficznych bądź innych plików znajdujących się nastronie

Wyszukiwarka najpierw przygląda się na treściom zasadniczym twojej strony oraz belkom tytułowym, na które warto poświęcić trochę czasu i dobrze dobrać słowa kluczowe.

Opis strony też jest ważnym elementem i nie należy go ignorować. Ma istotne znaczenie dla wyszukiwarek np: Google.

Posty i Artykuły jak najbardziej powinny zawierać słowa kluczowe. Z resztą sam zobacz na tytuł tego posta ” Gdzie umieszczać słowa kluczowe, które wpływają na pozycjonowanie strony lub bloga„. Już powinieneś się domyśleć które to frazy i słowa kluczowe w tym tytule skierowały Cię tutaj.

Tekst odnośników i ich cała otoczka słowna jest bardzo ważna. Jeśli zaczniesz dodawać swoją stronę do precell pages, sam zobaczysz jakie ma to duże znaczenie. Jak sam widzisz słowa kluczowe są podlinkowane i otacza je tekst powiązany tematycznie, ale temat precli zostawmy na później…

Jeśli chodzi o pliki graficzne nie ma prostszej rzeczy jak dodać słowa kluczowe do tytułu zdjęcia bądź tytułów innych plików znajdującego się na twojej stronie.

Trzymaj się tych wskazówek a możesz być o wiele szybciej zauważony w internecie niż Ci się wydaje. Pamiętaj zawsze zawieraj słowa kluczowe w tytule artykułu bądź postów na twojej stronie lub blogu, to pozwoli na szybsze odnalezienie przez internautów twojej strony w sieci.

---

www.socialmark.pl - blog o e-biznesie i e-marketingu

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Co z tym pozycjonowaniem?

Co z tym pozycjonowaniem?

Autorem artykułu jest Martyna Wasiak


Odkąd obecność stron firmowych w Internecie stała się marketingowym kluczem osiągania sukcesu wiele firm zdecydowało się skorzystać z usług webmasterów. Aktualnie posiadanie strony WWW to już jednak za mało.

Na pierwszy plan wysunęły się działania związane z pozycjonowaniem strony WWW. Istnieje kilka podstawowych zasad, którym należy się podporządkować. Wiele firm powierza zewnętrznym specjalistom opiekę nad serwisem w kontekście pozycjonowania lub zatrudnia SEO specjalistów w swoich firmach. Trzeba przyznać jednak, że na wysoką pozycję w wyszukiwarce składa się wiele czynników i trudno jednoznacznie określić, dlaczego dana firma znajduje się tak wysoko.

Głównym działaniem pozycjonerów jest zdobywanie linków. Im więcej wartościowych linków prowadzi do naszej witryny internetowej, tym silniej wpływa to na pozycje serwisu. Wartościowy link oznacza, że znajduje się on na stronie, która jest kontekstowo związana z naszą witryną oraz posiada stosunkowo wysoki Page Rank. Kilkanaście linków prowadzących z tego typu miejsc wpływa na podwyższenie pozycji znacznie bardziej niż kilkaset linków umieszczonych na przypadkowych i słabych merytorycznie stron. Najlepiej starać się o umieszczenie hiperłączy ze for, katalogów i serwisów tematycznie powiązanych z nasza działalnością.

Wartość linkowania rośnie w czasie. Jeśli codziennie dodajemy po kilka linków i trwa to co najmniej kilka miesięcy to możemy zauważać pierwsze efekty naszych starań. Pamiętajmy, że dodawane linki i frazy powinny się zmieniać. Nie możemy linkować cały czas tej samej podstrony na tę samą frazę, gdyż może to zaszkodzić naszej witrynie (pojawi się filtr na określone słowo kluczowe).

Ogromną rolę odgrywa właściwy dobór słów kluczowych. Powinniśmy wiedzieć, że pozycjonowanie na ogólne frazy typu: „strony internetowe” lepiej zastąpić frazą: tworzenie stron internetowych Wrocław. Ogólna fraza dociera do bardzo szerokiego grona odbiorców (o ile uda się przedrzeć przez działania SEO innych firm, które również wybrały tę ogólną frazę) i niekoniecznie znajdziemy chętnych, którzy będą zainteresowani skorzystać z usług przedstawionych w naszym serwisie. Należy zwracać uwagę na wartość danej frazy, czyli różnicy, jaka występuje pomiędzy ceną danego słowa, a przychodem, jaki generuje.

Istnieje wiele darmowych i płatnych narzędzi, które pozwalają na ocenę słów kluczowych pod względem częstotliwości i konkurencyjności: Google Trends, Google Keyword External Tool.

Najważniejsze, aby na bieżąco śledzić nowinki z dziedziny pozycjonowania, obserwować konkurencyjne strony internetowe oraz korzystać z dostępnych narzędzi. Wtedy mamy szansę znaleźć się na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania na najważniejsze dla nas frazy.

---

Oferteo.pl - Otrzymaj Za Darmo Oferty Od Firm Z Każdej Branży!

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

środa, 7 marca 2012

Wysoka pozycja w google? To prostsze niż Ci się wydaje!

Wysoka pozycja w google? To prostsze niż Ci się wydaje!

Autorem artykułu jest PozycjonowanieStron



Osiągnięcie wysokiej pozycji w wyszukiwarkach stało się priorytetem.W niniejszym artykule chcielibyśmy się podzielić naszą praktyczną wiedzą, która mamy nadzieję pozwoli Państwu zyskać przynajmniej kilka „oczek” w wyszukiwarkach internetowych.

Posiadanie strony internetowej nie jest obecnie żadnym luksusem, lecz standardem, na który decyduje się coraz większa liczba firm. Zwiększa się także liczba osób prywatnych zdecydowanych na prowadzenie własnych serwisów www - na przykład w formie bloga. Dla firm oprócz samego posiadania strony internetowej niezwykle ważna jest jej wysoka pozycja na kluczowe frazy w wyszukiwarkach internetowych typu Google czy Yahoo. W zasadzie każdy może wspomóc własną witrynie w osiągnięciu wymarzonego „Top”.

Poniżej znajdą Państwo kilka wskazówek, które w wielu przypadkach mogą się okazać pomocne - a w niektórych nawet kluczowe. Zacznijmy jednak od samej idei, która przyświeca wszystkim pozycjonerom, a w zasadzie ich zleceniodawcom. Z chwilą kiedy internet przekroczył granicę określaną jako 1.0* , a tym samym stał się czymś więcej niż tylko miejscem, w którym poszukujemy określonych treści, ale także środowiskiem, które może tworzyć i modyfikować w zasadzie każdy. Naturalnie tego typu narzędzie nie mogło zostać pominięte przez raklamodawców, którzy jak to zwykle bywa, wykorzystają każdą sposobność, by prowadzić skuteczne kampanie. Takie praktyki sprawiły, że w niedługim czasie internet zaczął być zasypywany treściami reklamowymi - wszelkimi. Niestety mechanizmy wyszukiwarek rządzą się swoimi prawami i niemożliwa byłaby emisja wszystkich treści z danego zakresu na jednej stronie. Treści mniej atrakcyjne zaczęły być wobec tego na dalsze pozycje. Tym samym rozpoczął się wyścig, nie zawsze fair.

Wyniki badań są nieubłagane i potwierdzają, że jedynie znikomy procent użytkowników internetu przegląda kolejne strony wyszukiwarek. Dlatego między innymi zaczęły być pożądane działania specjalistów posiadających wiedzę i umiejętności pozwalające na „wywidowanie” witryn na istotne dla ich posiadaczy frazy. Przeciętny użytkownik internetu nie zdaje sobie jednak sprawy, że batalia o znalezienie się w Top10 nosi czasami znamiona walki na śmierć i życie. Osiągnięcie upragnionego celu może być jednak znacznie łatwiejsze jeśli będziemy mieli przynajmniej świadomość tego, jakie można podjąć działania we własnym zakresie, by posiadać prawidłowo skonfigurowaną witrynę.

Zamieszczone poniżej wskazówki mogą Państwo spróbować wdrożyć we własnym zakresie, ponieważ nie są to żadne magiczne zaklęcia, a jeśli są Państwo na etapie tworzenia strony wówczas mają Państwo przed gotową listę żądań w stosunku do webmastera. Praca, która Państwa czeka jest wprawdzie mozolna, a efekty nie przyjdą w ciągu kilku dni, uważamy jednak, że warto - zatem do dzieła!

W pierwszej kolejności musimy zdawać sobie sprawę, że decydując się na założenie własnej witryny internetowej, niechybnie spotkamy się z zagadnieniem SEO (z ang. Serach Engine Optimization). W zasadzie można powiedzieć, że termin ten określa potężne zjawisko, niemal przemysł. Działania w obszarze SEO polegają przede wszystkim na dostosowaniu strony internetowej , a w zasadzie jej zawartości, konstrukcji oraz wszelkich pojawiających się na niej powiązań wewnętrznych w postaci linków w obrębie samego serwisu (inbound links) oraz zewnętrznych (oudband links), czyli linków zewnętrznych. Witryna skonstruowana z zachowaniem tych prymarnych reguł będzie z całą pewnością lepiej indeksowana w wyszukiwarkach niż taka, która nie będzie ich w ogóle uwzględniała, a takich jest większość niestety, ponieważ webmasterzy często nie wspominają nawet swoim klientom o istotnych dla silników wyszukiwarek elementach. Naturalnie na osiągnięcie wysokiej pozycji ma wpływ szereg naprawdę rozmaitych czynników, a wymienione powyżej stanowią jedynie przykładowe wdrożenia.

Początek działań zmierzających do osiągnięcia możliwie najwyższej pozycji dzięki samej strukturze strony należy zacząć od wyraźnego określenia istotnych dla nas elementów pozycjonujących. Najważniejsze wydaje się być właściwe określenie słów kluczowych lub fraz (tzw. long tail frazes) , które pozwolą mechanizmom pozycjonującym wyszukiwarek zakwalifikować stronę internetową do konkretnej kategorii. Finalny sukces jest oczywiście wypadkową wielu parametrów, my zdecydowaliśmy się na wskazanie kilkunastu najczęściej pomijanych. Życzymy przyjemnej lektury i słusznych wniosków.

17 najważniejszych czynników decydujących o właściwej optymalizacji serwisu.

1. Stosuj słowa kluczowe w tytułach tagów - zastosowanie słów kluczowych w tytule strony jest niezwykle ważne, nie zaniedbuj tego!

2. Staraj się nasycić główny kontent odpowiednio dobranymi słowami kluczowymi , będą one widoczne nie tylko dla osób odwiedzających twoją stronę, ale także dla mechanizmów pozycjonujących. Jeśli masz kłopot z doborem słów kluczowych zleć to zadanie wyspecjalizowanej firmie

mała rada: jeśli sądzisz, że twoi klienci nie będą chcieli czytać długich wpisów spróbuj zastosować w kluczowych momentów zastosuj wytłuszczoną czcionkę , kursywę lub inny jej krój. Prawda, że działa?

3. Słowa kluczowe a kontent - pamiętaj by słowa kluczowe nie pojawiały się przypadkowo, staraj się by były adekwatne do treści serwisu

4. Wykorzystuj Tagi H1, H2 itd. we właściwej kolejności, a powstałe w ten sposób linki wewnętrzne stworzą wartościową sieć powiązań haseł znajdujących się na stronie. Będzie to także ułatwienie nawigacyjne dla odwiedzających twój serwis

5. Staraj się używać słów kluczowych także w nazwie domeny i adresie url

6. Wartościowe linki wewnętrzne - linki wewnętrzne świadczą o priorytecie linkowanych haseł i tworzą wartościową strukturę strony

7. Linki zewnętrzne powinny być wartościowe - lepiej zamieścić jeden wartościowy odnośnik, niż 10 prowadzących do stron o wątpliwej jakości. Najgorsze jest zamieszczanie odnośników nie związanych tematycznie z twoją witryną lub prowadzących do farm linków

8. Wiek wpisów / podstron - starsze wpisy / podstrony będą postrzegane przez mechanizmy wyszukiwarek jako wiarygodne i wartościowe, wobec tego będą miały duże znaczenie dla stabilizacji zajmowanej pozycji, podczas gdy świeże będą odgrywały ważną rolę jako aktualizacja, co także wpływa na podbijanie pozycji serwisu

9. Wartość widocznego kontentu - jakość i wartości przekazu zapisanego w formacie HTML zamieszczonego na stronie jest bardzo istotna. W internecie jest coraz mniej miejsca na marność. Koheletowe „vanitas” w tym środowisku się nie sprawdzi. Publikuj, ale z głową!

10. Jakość treści serwisu mierzona algorytmicznie - należy mieć świadomość, że wyszukiwarki mogą wykorzystywać nasz kontent lub zamieszczone w serwisie elementy na różnych poziomach, przykładowo google analizuje i publikuje w osobnych miejscach obrazy, tekst, mapy, załączniku PDF etc. Przestrzegając zasad publikacji można znacznie podbić swój rating

11. Ilość popularnych linków z uznanych serwisów (frindly links) - zamieszczenie na stronie wartościowych przekierowań np. na stronę firmową Facebooka lub innego serwisu społecznościowego. Takie działania sprawiają, że nasza witryna staje się dla wyszukiwarek przyjazna, a tym samym lepiej pozycjonowana

12. Wiek strony - wiek strony liczony jest od daty publikacji indeksowanych przez wyszukiwarki treści. Można nieco wpłynąć na ten stan, jeśli domena posiada stosowne przełączniki pozwalające na zmianę własności

13. Aktualność linków do strony - stworzenie wartościowych relacji między różnymi witrynami i przekierowania do konkretnych słów kluczowych są z punktu widzenia mechanizmów pozycjonujących bardzo ważne, starajmy się publikować wartościowy kontent z naszymi linkami w serwisach o wysokiej wartości, co z całą pewnością przyczyni się do zwiększenia naszej pozycji w wyszukiwarkach. Warto także prowadzić działania zwiększające ilość wartościowych linków wewnętrznych w obrębie samego serwisu

14. Popularność linków do twojej strony w globalnych strukturach internetu - innymi słowy im twoja strona jest częściej linkowana / cytowana tym dla niej lepiej, należy jednak pamiętać o tym, by zadbać żeby linki pojawiały się w serwisach związanych tematycznie z naszą stroną

15. Jakość nowych linków do serwisu - pojawienie się w internecie kilku linków do twojej strony o niczym jeszcze nie świadczy, ważne jest by pojawiały się one w miarę możliwości regularnie, generując tym samym ruch dla strony

16. Ilość Anchorów, a więc linków opisowych linków zewnętrznych

17. Wiek linków

Skoro już wiedzą Państwo jak można sobie pomóc, to warto wspomnieć o praktykach, które mogą zaszkodzić stronie. Wynikają one z reguły z czystej niewiedzy lub technicznych ograniczeń systemu, na którym została oparta strona internetowa. Niestety w takim przypadku dochodzi z reguły do obniżenia wartości naszego serwisu. Niektóre działania z zakresu SEO mogą naprawdę zaszkodzić naszej witrynie. Poniżej prezentujemy listę elementów, którymi możemy sobie zaszkodzić. Należy się zatem wystrzegać:

• firm hostingowych o niskiej reputacji - niedostępność serwera dla ludzi i botów może być bardzo szkodliwa
• kopiowania treści, które już gdzieś zostały opublikowane. Jedynie unikalna treść tworzy wartościowy kontent
• niskiej jakości linków zewnętrznych - unikaj linkowania do farm linków, może to wyrządzić więcej szkody niż pożytku!
• duplikowania tytułów / Meta Tagów w obrębie wielu stron / podstron
• nadużywania słów kluczowych - zostanie to uznane za spam!

Sądzimy, że przekazaliśmy Państwu garść cennych informacji, które pomogą Państwu podjąć odpowiednie działania w celu zwiększenia pozycji Państwa serwisu. Być może staną się także cenną wskazówką podczas rozmowy z Webmasterem. Zaprezentowane powyżej wskazówki stanowią absolutną i minimalną podstawę do tego, by zająć się właściwym pozycjonowaniem strony w sposób aktywny, przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań zaplanujmy jednak odpowiednią strategię lub polećmy to zadanie pozycjonerowi.

Pamiętajmy także, że trwałe wyniesienie Państwa na wysokie pozycje wyszukiwarek jest procesem długotrwałym, a propozycje szybkiego awansu należy uważać za podejrzane. Właściwe wypozycjonowanie strony to w zależności od konkurencyjności słów kluczowych praca na przynajmniej kilka miesięcy. Proszę nam jednak wierzyć, że warto.

* Web 1.0 - w ten sposób określana jest pierwsza faza rozwoju internetu komercyjnego. Pojawiają się więc pierwsze wyszukiwarki internetowe, a strony internetowe zaczeły być tworzone w oparciu o nowy język - HTML.

---

Sprawdź moje serwisy

Pozycjonowanie Stron Warszawa

Social Media Marketing

Seo BLOg


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl